傅穎公開同羅仲謙斷絕關係,仲話佢冇誠信冇句真,乖乖仔原來係花心男。
現實生活疑似偷食,不過巨胸謙喺本週四聖誕檔上映的新戲《婚前試愛》就冇得抵賴,瞞住未婚妻周秀娜(Chrissie)嗒咗浸大E神楊梓瑤(Carol),仲激到喺大廳梳化就地解決。一腳踏兩船,好在巨胸謙臨尾都回頭是岸同娜姐結婚,洞房當晚又特別落力,唔單只幫老婆除衫,更自動波啜胸錫肚臍。
有人服侍全身錫,高潮Chrissie原來唔算太enjoy,仲話俾巨胸謙「㓤親」,係啲鬚咋!咪心邪。


26歲羅仲謙憑40吋結實巨胸響朵,首次擔正做男主角就有幸對住兩位大胸女神Chrissie同Carol,而且唔係拖手錫嘴咁簡單,全套戲有四場埋身肉搏都有佢份,少啲精力都搞唔掂。

女上男下
巨胸謙戲中要做偷食男,明明仲有3日就同Chrissie結婚,偏偏受唔住誘惑搭上老泥妹Carol,大膽到帶埋新歡上自己新房過夜,連廚房梳化都唔放過,食咗先講。
不過莊閒始終有別,巨胸謙同散餐Carol去到盡都係半裸錫頸,但對住老婆Chrissie就放得多。其中一幕講兩夫婦新婚洞房,巨胸謙忍唔住一個轉身就壓落娜姐身上,剝晒衫褲後又主動服侍老婆,由頸開始啜落胸,然後愈錫愈落,咀埋肚臍,更激到玩女上男下,搞足3分鐘。

㓤到見紅
埋牙開波,怕醜仔羅仲謙話今次係自己史上最大膽演出,「我真實世界未試過偷食,所以今次都要好投入個角色先拍到,有幾場戲係好大膽,我拍完都即刻睇playback,好在拍出嚟效果都好好!」
巨胸謙緊張大師上身,反而娜姐輕鬆得多,「我接到劇本第一個反應係『正!可以名正言順偷食!』(有冇俾40吋巨胸電親?)冇感覺喎!你哋望落以為我好享受,其實我淨係覺得好攰囉,日日都要搞十幾個鐘,同埋佢啲鬚好㓤,搞到我男朋友都問我點解心口紅晒!」


《婚》片本週四(23日)上畫,羅仲謙(左一)、周秀娜(右二)、萬寧哥哥沈志明(右一)同導演葉念琛上週六(18日)齊齊落旺角谷戲宣傳。花心謙當日完全冇理周秀娜,可能煩緊傅穎啩?

踩界性愛
擺明車馬賣肉,自編自導的葉念琛話一早吼中娜姐,「呢套戲係講偷食,一定要有啲踩界性愛場面,唔係觀眾會覺得我得個講字。Chrissie係當今最性感女神,而且佢性格夠晒真,就算女觀眾都唔會討厭佢。之前佢寫真有幾大膽你哋睇到,但我好肯定佢喺呢部戲嘅演出,絕對會激好多!」
花心男友激戰女神,傅穎週日(19日)見到羅仲謙的床照,竟然全無意欲望多兩眼,仲話:「我睇過啦!(啲相未出過街喎,係咪羅仲謙畀你睇?)總之睇過喇!呢啲相好平常啫!(會唔會嬲?)我絕對唔會嬲!」
開到聲話唔會嬲,究竟傅穎係大方定已經死心先?

咪神惡鬥續集
出年決定唔出寫真,皆因Chrissie經已跳出o靚模界,成功躋身影圈紅人。繼《婚前試愛》後,Chrissie年底同時趕拍兩部大電影,一邊飛去台北夥拍小天王蕭敬騰,上星期就返咗內地江門拍王晶新片《猛男滾死隊》,死敵Carol同「33E」最高o靚模Caroline(朱裕琳)都有份演出。不過合作過《婚前試愛》的Chrissie同Carol就明顯面阻阻,冇偈傾。


啜爆肚臍
巨胸謙偷食完Carol,好在都識返屋企慰妻。娜姐呢頭話俾謙仔啲鬚㓤親,但個表情又好enjoy,果然好戲!


猴擒生剝
洞房夜見到老婆咁索,謙仔點忍得住,即刻除完自己再除老婆件衫啦!


埋頭苦幹
巨胸謙要錫娜姐個胸,雖然都係就位居多,但唔多唔少都索到娜姐嘅體香啩!


女神解bra
服侍完老婆,輪到巨胸謙做大爺,瞓响床度等睇嘢,由得娜姐女上男下。



要搞10幾個鐘!(真實對白)
Chrissie話拍幾場埋牙戲分都冇尷尬,反而係導演葉念琛主動要求清場拍攝,非常體貼。



各自偷食 就地正法
Chrissie因工作認識攝影師萬寧哥哥,慾火一撻即着,連場野戰搞到濕晒,Chrissie話:「要顧演技,其實好緊張唔會享受。」



謙仔上E神
至於Chrissie未婚夫羅仲謙,就被wet妹Carol色誘成功,娶女神Chrissie前偷食E神嘅羅仲謙,今次恨死全港宅男。


扮WG
當日一開始拍攝,成班女主角要着住珠片吊帶裙扮Wonder Girls跳舞。


左起:Carol、Caroline、徐自賢、Chrissie、江怡
Chrissie和浸大E神着住比堅尼濕晒身,兩人全場冇兩句更拒絕合照。


高衩搶鏡
為搶Chrissie鏡,Carol涉嫌刻意揀定高衩深溝泳衣搶鏡,Chrissie表示唔介意同Carol比較:「冇所謂,其實《婚前試愛》大家都冇乜對手戲,但我哋私底下有微博嘅。」


arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()