上期講完獨立「圓環紋」,今期再講喺各主要線出現「圓環紋」。咁嘅情況大部分都係會帶來阻滯,只有小部分係好嘢!


(上至下)
心線
代表個人嘅心同腦部易有疾病;亦代表喺戀愛路途上容易失望。

生命線
代表呢個人體質弱;一生中好容易會因親人的問題而受到困擾。

腦線
代表腦部發展有機會受到阻礙,或者喺思考上經常出現問題;甚至有可能失明。


(左至右)
太陽線 好!
在太陽線中間出現圓環紋,代表會有突然成名機會;在末端出現,則代表一生盛名不衰。

水星線 好!
對個人一生所賺得來嘅財富起着保護作用。

命運線
代表一生中會有突發事情,搞到失去事業與家庭。

So time
讀者睡寶寶問:
本人顧X芳,女,196X年新曆X月25日出生,出生時間不詳,本人希望能被抽中,指點一下本人。問題如下:
1. 我何時行大運?
2. 本人工作如何,現時工作沉悶亦未能發揮所長,應否轉工?
3. 何時可以退休?晚運如何?
4. 財運如何?
5. 我還會有姻緣嗎?還是孤獨終老?
6. 現有一層樓,快供完。可否再買另一層樓呢?

蘇師傅答:你屬「土」,生於冬天,一生人要「木」及「火」來助旺個人運氣。命格上36歲入大運,但36至46歲運氣行得較慢,46至66歲行得會快啲,特別喺工作上,所有事都會較稱心。不過呢段時間又係夫妻相沖,對夫妻關係會有負面影響。今年去到2015年,你行做生意運,自己做老闆有利,但唔行打工運,若果你打緊工,就會做到好辛苦都唔見有好大收穫。轉工或創業,你就諗清楚啲啦!你喺56歲左右可以退休嘅,亦可安享晚年。財運方面,只要你行緊大運即係行財運,喺財政方面自然會好。逢「4」及「5」字尾嘅年份較容易有姻緣,嚟緊兔年係重桃花,不想孤獨終老就喺明年努力啲去搵個伴嘞,唔得就喺2014或2015年盡地一煲。想再買多一層樓,係可以嘅,不過你亦要去搵定樓市資料,做定功課,睇啱又負擔得起咪入市囉!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()