容祖兒係唯一本地女歌手,10年內開足6次個人演唱會,厲害?厲害。至少以這個紀錄來計,王菲都未達到。
開騷前一個月,佢同老死兼幫佢全力打造形象嘅Wyman,把臂遊花都,睇花生騷;心情明顯跟演唱會進入作戰狀態,落差好大。
事實上,10年回顧,她仍然緊張別人對自己的看法,流言批評,由抗拒到接受,花足氣力,「老實講,人人都係商品,早幾年,我亦曾為歌路偏向商業味重呢個問題感到frustrated。」
剛完成的演唱會中,肉緊獻唱《愈唱愈強》︰如何受盡冷嘲熱諷……如何給人潑盡冷水,只會令自己更強。
一切盡在歌聲裡。


Joey Yung
藍色碎花上衣 $17,490
藍色碎花半截裙 $17,950
綠色猄皮腰帶 $2,650
all Yves Saint Laurent 2011 Cruise Collection
銀色戒指及手鏈 both Joey's own

唱歌如打機
演唱會上,祖兒有一段獨白,講到最大心願,是將來封咪後,即晚上機走人,飛機中途大爆炸,一切灰飛煙滅;佢話這樣結局最淒美!
ME!︰歌唱事業可以話已經到達巔峰,點樣去維持?
Joey︰我同自己講,仍然要以第一日加入樂壇嘅心情同好奇心,去迎接所有事。咁多年,就算係做緊自己幾鍾意嘅事,都會有一刻習慣咗,會「滑牙」。
ME!︰開完一次又一次演唱會,點樣keep住新鮮感?
Joey︰可以話,情況好似打機,每一關都有唔同嘅「大佬」要對付,第一次、第二次、第三次做演唱會心情都好唔同,每一次打唔同嘅大佬,中途又要打死好多怪獸、跳過好多懸崖,一關比一關難,好似玩「孖寶兄弟」。
ME!︰唱咗11年,有冇想過退下來嘅一日?
Joey︰我曾經試過失聲,覺得自己冇晒價值,當同類型事件第二次第三次出現,就係一個警報,「嘭」一聲告訴我,唔可以再去得太盡。
依家生活五光十色,我真係冇諗過可以行到呢步,亦永遠估唔到下一步會發生什麼事;俾我揀,下一個階段,我想用最簡單嘅方式過日子,去一個冇人識我嘅地方,冇人當我係一回事,讀書又好,做什麼事情都好。


Joey Yung
紅色泡泡袖連身裙 $16,850
紫色猄皮腰帶 $3,950
both Yves Saint Laurent 2011 Cruise Collection

Profile
Joey Yung
出生日期︰1980年6月16日(雙子座)
出生地︰香港
身高︰5呎6吋
體重︰103磅
簡歷︰1999年,推出首張同名EP《Joey》;於03至07年度《十大勁歌金曲頒獎典禮》連續五屆蟬聯「最受歡迎女歌星」;亦係首位女歌手獲得三屆,分別為03年、04年及09年度「四台聯頒音樂大獎——傳媒大獎」。
重要作品︰唱片《誰來愛我》(00),《隆重登場》(01),《我的驕傲》(03),《Close Up》(06),《Joey Ten》(10)。電影《魂魄唔齊》(02),《神經俠侶》(05)。演唱會《容祖兒黃金十年演唱會》(09)。
個人網頁︰http://www.joeyyung.hk

一人有一個天份
做明星,很講天份,這是從天而降的gift,別人奪不得,環顧刻下土炮女歌星,論唱功,祖兒的才華不容置疑,然而,做偶像,焉能只得一張刀!
ME!︰花無百日紅,你覺得自己仲可以紅幾耐?
Joey︰紅、唔紅,跟做、唔做,其實冇掛勾,就算有一日唔再紅,我都會繼續唱。真正愛唱歌嘅人,至明白呢種心態。
ME!︰除咗唱歌,會唔會再試其他嘢,例如相對上成就差好遠嘅演戲?
Joey︰我鍾意演戲o架!但一個人始終唔可以跟天份對抗,一人有一個天份,我已經得到咁多,好感恩;已經傾緊年頭仍會接一部新戲,話你聽,我唔會放棄。
ME!︰真係退下來,會做乜?
Joey︰想讀研製美容 / 護膚品課程,由細到大我都鍾意買護膚品,又乜都夠膽死試,好彩so far塊面未有事;想試吓自己去開發一種香味、一種最適合自己嘅產品,呢個可以話係自己一個小小心願。


Joey Yung
白色碎花上衣 $17,490
藍色斗篷中褸 $22,490
藍色綴金鈕高腰西褲 $6,650
all Yves Saint Laurent 2011 Cruise Collection
銀色手鏈 Joey's own

做乜都會有人講
2006年,Joey推出了一張大碟,打破一貫風格,請來范曉萱、翁瑋盈、徐繼宗等創作人參與,嘗試不同曲風,和她一向「K后」的風格南轅北轍。
ME!︰新人揀歌方面冇say大家都知,但作為天后,有冇諗過試吓唔同歌路,打破自己一貫「K后」路線?
Joey︰除咗歌本身,我諗其實好多嘢加加埋埋,先至會令大家有「容祖兒好商業化」呢個睇法;我係一個流行曲歌手,但係咪特登唱啲古靈精怪嘅歌,咁大家就會鍾意呢?Which is我係有試過,但反應係「佢已經唔係容祖兒!」
ME!︰介意別人對你的睇法嗎?
Joey︰做乜都會有人講!只要自己範疇內做到最好,已經OK。
ME!︰即是已昇華到脫俗的層次?
Joey︰每個人都有自己崗位,毋須聽某些人講而去改變,如果我貿貿然去試其他歌路,佢哋又會話,點解你唔唱番自己得嗰啲歌?我就係唔想搞亂自己。
以時裝來比喻,COMME des GAR?NS唔會無啦啦走去做YSL;YSL亦唔會失驚無神做Margiela。作為一個流行歌手,搵到最啱自己又舒服嘅路,其他人先會覺得舒服,人大咗,先明白呢個道理。
總有人覺得你唔夠好,依家我識去欣賞自己好嘅一面。


Joey Yung
白色真絲綴紅色花卉圖案連身裙 $17,950
黑色漆皮腰帶 $1,490
both Yves Saint Laurent 2011 Cruise Collection
銀色戒指及手鏈 both Joey's own

後記:
演唱會中,祖兒穿嘅Iris van Herpen潑水裝、Manish Arora旋轉木馬裙,都係今次花都遊佢同阿Y嘅收穫。
有人話,Wyman偏心,將最好嘅詞都留俾Joey唱,「咁樣係侮辱佢嘅專業!」
二人點解咁friend?「佢係典型雙子座,有三多︰多朋友、多怪諗頭、多正能量。」
但原來二人最大共通點係,「成日撞衫!」
我望住Joey件私伙Watanabe,心諗,我冇同你撞衫,但撞牌子,算唔算係共通點?


Joey Yung
白色緄黑色荷葉邊背心 $16,390
黑色bustier $6,490
白色綴黑色緄邊泡泡短褲 $9,890
黑色幼身皮帶 $2,750
香檳金色satin搭帶高踭鞋(未定價)
all Yves Saint Laurent 2011 Cruise Collection
銀色戒指及手鏈 both Joey's own

YSL 2011 Cruise Collection
Joey's tips

Q: YSL今季cruise系列中,最鍾意邊套?
A: 原以為碎花會好girly,穿上後發覺好有法國女人味。
Q: 喜歡YSL甚麼?
A: 我鍾意YSL,隨意得來,當中流露出的優雅自信叫人好羨慕。

Yves Saint Laurent 中環歷山大廈G3號鋪 2868 0092


1983
讀幼稚園影的證件照,都幾似男仔。


1984
四歲時經已鍾意扮鬼扮馬,果然一人有一個天份。


1988
跟細佬感情很好,並曾在個人網誌內刊登她跟細佬的兒時合照。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()