中港台師奶同妹妹仔勁迷韓風,韓國一手捧紅Rain、Wonder Girls、2PM嘅經理人公司JYP主辦、《FACE》協辦嘅香港區新人選拔,上週五及六日(18及19日)就喺九展舉行,兩日加埋有成近千名十幾歲o靚仔o靚妹面試。
好多仲係着住校服,一放學就仆去面試,當中俾FBI發現、曾經同容祖兒一齊拍過女性清潔用品廣告嘅17歲o靚模顏卓靈(Cherry)都有跳hip hop選拔,話晒拍過咁多廣告經驗豐富,結果成功被大會選中,不過FBI問佢有冇通知香港model公司,佢就急急封口,喺韓國做新人唔可以咁冇禮貌喎!

 


JYP兩日的香港新人選拔揀中3個參賽者,其中得17歲o靚模Cherry被JYP韓國公司代表睇中,話佢笑容夠甜美。


Cherry(左一)好熟口面,其實佢拍過唔少廣告,好似麥當勞同維他奶,但最記得係同容祖兒拍EVE女性清潔用品廣告。


千人揀3
除咗笑容甜嘅Cherry入到圍,14歲的Sharon跳舞超勁一樣吸引到WG經理人公司中,成功被取錄。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()