已非第一次跟Mikki傾偈,早知佢有主見,每事都有心得,化妝美容扮靚唔在講,理財都掂,上海女仔本事,又一例證。
獨生女,父母退休,卻沒家擔,入行十年有多,每賺十蚊只使五蚊,有剩錢,投資磚頭,穩中求勝。
刻下,除了中、港工作,還按時每月返滬影時裝雜誌,沒做主持沒拍劇沒拍戲沒寫blog沒出書,一條心行女模路,「唔擔心將來,反正我遲早都返上海,香港生活好冇安全感。」
看似懶懶閒,實情籌碼在握,目前,港滬各持物業,亦有信心未來內地再置業,睇住直升機樓市,我有一份履歷若此,仲憂乜?!


ME!︰點睇內地樓市?
Mikki︰政府出招,好似冇乜用,早幾年趁低位,儲錢買樓,再租出去,我返上海跟家人住,佢哋都有樓,賬面賺緊錢。
ME!︰香港層樓自住?
Mikki︰我買樓純投資,自己鍾意四、五年搬一次,換個新環境,層樓租出去,又可以多一個收入;近年通貨膨脹厲害,辛辛苦苦賺錢,投資有回報最好,但至少唔好貶值。
ME!︰據我所知,你都好鍾意shopping,點儲錢?
Mikki︰唉!唔好大減價就得。
平時我有十蚊使五蚊,甚至只使兩蚊都得,住、食開支有限,大減價或者sample sale就弊,分分鐘十蚊使突廿蚊!我又衰,成日俾sales影響,買買埋埋都用唔着。
ME!︰有經濟能力,點籌謀未來?
Mikki︰以前好熱愛做model,依家只視為一份工作,間中都悶o架!
有朝一日無法繼續至算。我一向鍾意研究珠寶,曾報讀珠寶鑑證課程,成日走堂,連學生資格都被取消,嘥錢!所以話,太早諗冇用,根本實行唔到。
有機會或者試試part-time主持,幕前工作比較容易配合,做生意都可以諗,嗱,其實好多選擇,使乜憂?


ME!︰結婚算唔算另一出路?
Mikki︰唔急於一時。要我行出呢一步,只得兩個原因,一係prepare有下一代,二係我哋已有足夠能力去保障大家日後生活。
但,我唔多想生仔!唔係經濟問題,係唔想未準備好,就迫自己去孭一個大包袱,養一隻狗,責任都只係十年八載嘅事,養一個小朋友,責任更大,佢仲長命過我,點算?
ME!︰父母立場又點?
Mikki︰間中俾說話我聽,『生仔要趁早喇!』之類。其實,我遲早都返去同佢哋一齊生活,我喺上海,即使冇錢冇工作,但有地方住有家人有朋友,一樣生活輕鬆自在;喺香港,就算有地方落腳兼日日袋住成千蚊出街,都好冇安全感。
香港生活七、八年,仍然未算融入,同朋友去睇黃子華棟篤笑,個個笑到趴晒地,我就聽極都唔明;依家,見到同鄉,一定講上海話,自己人感覺好好多。
ME!︰男朋友會跟你返上海?
Mikki︰未傾到呢個話題噃!我都可以湊埋父母嚟香港生活,不過佢哋淨係鍾意行工展會,呢,年尾又嚟喇!

Shop List
Dior 中環置地廣場G42號鋪 2524 8266 
Harley-Davidson 沙田源順圍5-7號A座地下 5室 2806 8444
Versus 尖沙咀海港城2131號鋪 2572 2682

Profile
姚予晴
出生日期︰1981年4月13日(白羊座)
出生地︰上海
身高︰5呎10吋
體重︰120磅
三圍︰32B-25-34
學歷︰上海市昌平職業技術高中畢業
簡歷︰16歲被母親安排往儀態學校上課,被星探發掘,首個工作在三藩市一個中國文化活動中演出。翌年,正式成為模特兒。06年,踏上巴黎天橋為Giorgio Armani行騷,成為一線名模。


Mikki Yao
裸色雪紡立體花晚裝長裙 $180,000
古銅圈併珍珠手鏈 $8,500
深啡色針織及膝長襪 $1,100
啡色搭扣ankle boots $11,500
all Dior
Ultra Limited 1,690c.c.閃電藍色電單車 $311,900 Harley-Davidson


Mikki Yao
黑色絹質束胸綁帶上衣(未定價)
深啡色百褶半截短裙 $10,300
黑色尖頭ankle boots $8,950
all Versus
Ultra Limited 1,690c.c.閃電藍色電單車 $311,900 Harley-Davidson

Mikki's tips
Q:今冬shopping心水為何?
A:今季流行fur boots、oversize外套或斗篷,我都好鍾意,已睇中Isabel Marant及Alexander Wang,前者street fashion味濃,後者夠前衛。
Q:乾燥天,點護膚呢?
A:首要增加敷補濕面膜次數及種類,如Q10(抗氧化成份)或多種維他命成份最好,平時多飲紅棗 / 木耳等湯水,增加皮膚抵抗力。


Mikki Yao

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()