12月party月,姊妹的妝容會較濃,眼影多用上深調子。所以今期找來專門卸眼妝的remover,7位模特兒試用,揀出最佳卸眼妝好幫手。

測試方法(以5★為最高)
1. 卸淨度︰用深藍有閃粉的眼線液在手背上畫上圓形圖案,待乾透後,用蘸了remover的卸妝棉抹一下,所剩圓形圖案最少代表卸淨度最高。
2. 補濕度:在卸乾淨眼線液的手背上,用水分測試機量度手背肌膚的含水量,數值愈高代表使用後能保留肌膚水分愈多。

ESTEE LAUDER Gentle Eye & Lip LongWear makeup remover (忽之選)
售價︰$180/100ml
平均售價︰$1.8/ml
卸淨度:★★★★★
補濕度:★★★★★
A Lin試後感:「無色無味的remover,以化妝棉蘸後敷在防水眼線上,待10秒後,已卸得好乾淨,我仲用嚟卸唇膏。質地有啲油,乾燥天用啱晒!」
總評:卸淨度及補濕度表現最佳,價錢合理,一支可用成兩個月,抵買!

VC Organic rose otto eye makeup remover
售價︰$ 218 /50ml
平均售價︰$4.36/ml
卸淨度:★★★★ 1/2
補濕度:★★★★ 1/2
Dada Lo試後感:「帶有淡淡的玫瑰味好清香,質地好似水一樣,完全都唔油,亦可用嚟卸唇彩,效果幾好,最重要係卸完妝後,皮膚好清爽舒服。」

ORIGINS Well Off Fast & gentle eye makeup remover
售價︰$150/150ml
平均售價︰$1/ml(最便宜)
卸淨度:★★★★
補濕度:★★★★
Hailey試後感:「ORIGINS的護膚品口碑好,今次試用呢支眼部卸妝液,效果都唔錯。我會用尖頭的棉花棒蘸滿remover,再輕力咁抹出防水眼線,大概每邊5至6下已可卸得徹底。」

SHISEIDO Instant Eye & Lip Makeup Remover(左上)
售價︰$175/125ml
平均售價︰$1.4/ml
卸淨度:★★★ 1/2
補濕度:★★★★ 1/2
Anjaylia試後感:「價錢唔貴,幾抵用。SHISEIDO呢支remover質地輕柔,用後眼部肌膚唔會好乾,卸淺色眼線效果好好;但卸粗黑的眼線就要花點時間,才可完全卸到乾乾淨淨。」

M.A.C GENTLY OFF EYE & LIP MAKEUP REMOVER(右上)
售價︰$160/100ml
平均售價︰$1.6/ml
卸淨度:★★★★ 1/2
補濕度:★★★
Leanne試後感:「去party同影相我好鍾意畫粗眼線,令雙眼更sharp。試用M.A.C嘅remover卸粗眼線同smoky eye都幾乾淨。但質地就幾油,用時唔好過量,一入眼就會好唔舒服。」

SKIN FOOD Eggplant Eye Make-up Remover Bar(左下)
售價︰$65/3.2mg(約3.2 ml,共20支)
平均售價︰20.3/ml
卸淨度:★★★ 1/2
補濕度:★★★★
Isabel Chan試後感:「平均售價昂貴,但方便衛生。棉花棒的膠管內藏卸眼妝液,一扭開棒身,即可令液體流落棉花球,使用時方便快捷,眼角亦輕易抹到,帶去出trip一流。卸濃的眼妝時,要耐心地抹多幾次,卸淡妝就easy!」

Huiles & Baumes FACE & EYES MAKEUP REMOVER OIL(右下)
售價︰$329/100ml
平均售價︰$3.29/ml
卸淨度:★★★★★ 1/2
補濕度:★★★★
Eriko試後感:「呢隻係法國有機品牌,所含嘅雛菊成分可抗敏消炎,唔使怕會敏感。今次試佢嘅remover,一啲都唔油,卸妝效果OK,但對付防水眼線,效果一般,要抹多幾次先可完全卸掉。」

Shop list︰
ESTEE LAUDER 2196 8493
Huiles & Baumes 3741 1398
M.A.C 2591 9833
ORIGINS 2110 9987
SHISEIDO 2893 5543
SKIN FOOD 2834 9121
VC Organic 3104 8166


最卸淨


最補濕

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()