疑拍劇撻着搞出四角戀何傲芝:祥仔令我開心

一向幽默的阮兆祥雖有拍拖多年的女友 Crystal,但近日卻爆出他跟《東張西望》女主持何傲芝拍劇撻着,他日前更陪女方添置床上用品,何傲芝雖然謂祥仔令她拍劇時很開心,但強調只是同事關係。


其他娛樂名人影片

無綫《東張西望》女主持何傲芝去年已被爆撻着蕭正楠,二人不時在電視城出雙入對,今年 8月本報才踢爆他們拍拖到澳門消遣,當時蕭正楠自爆母親也同行,換句話說何傲芝見埋家長好事近。不過「蕭芝戀」近日出現暗湧,有消息指何傲芝背着男友相約已有親密女友 Crystal的阮兆祥日前拍拖買床上用品,祥仔更大方畀錢,兩對戀人變四角關係。有消息指當日祥仔落力陪何傲芝買枕頭和羽絨被,同時又不停說笑逗女方歡心。就有關緋聞求證何傲芝,她昨日在電話中說:「我同祥仔合作《東西宮略》,戲裏戲外佢都係我阿哥,第一次拍劇佢對我幫助好大,佢令我拍得開心冇咁緊張。我哋冇任何嘢發生,報道有九成九唔係真,只擔心要向爸爸交代。」

放大圖片
何傲芝近日被傳與阮兆祥撻着,其緋聞男友蕭正楠(小圖)言談間甚維護女友。微博圖片

何傲芝近日被傳與阮兆祥撻着,其緋聞男友蕭正楠(小圖)言談間甚維護女友。微博圖片

放大圖片
何傲芝表示拍攝無綫劇集《東西宮略》時,祥仔對她照顧有加。

何傲芝表示拍攝無綫劇集《東西宮略》時,祥仔對她照顧有加。

蕭正楠信女友 放大圖片
何傲芝和胞妹何傲兒(右)姊妹花效力無綫。

何傲芝和胞妹何傲兒(右)姊妹花效力無綫。

何傲芝表示昨日並沒跟祥仔聯絡,但由於遭偷拍後,祥仔數日後即偕女友 Crystal到台灣旅行, Crystal在出發前已知男友這次「偷食事件」,並謂不認識傲芝。傲芝則指祥仔有發短訊給她告知詳情,足見關係密切。何傲芝避忌說:「我唔想令祥仔女朋友唔開心。」可會避忌少點約出來?她再說:「我哋呢個月 6號拍完劇後,工作以外見面有其他人一齊只係兩、三次,呢次大家講開買聖誕禮物,咪約出嚟,咁啱去咗買枕頭,當日買嘢只係花咗 20分鐘,仲係我自己畀錢。」祥仔的手機昨日暫停服務,至於蕭正楠昨日出言力撐說:「我哋係好朋友,芝芝有乜都同我講,我信得過佢同祥仔冇嘢。」蕭正楠言語間非常維護女友。採訪:羅美倫、比華利


祥仔被爆日前背着女友 Crystal(右)偷食。資料圖片

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()