泳兒8歲移民新加坡,23歲回流參加英皇新秀大賽奪得亞軍,僅輸畀同門鍾舒漫。認識她,因05年一曲〈感應〉,超高音演繹是唱K必嗌,09年與海鳴威的〈我的回憶不是我的〉,是《勁歌金曲》最受歡迎合唱歌。最近推出雙CD+DVD新曲加精選碟《Vin'Selection》,共29首歌及13隻MV,包括3首新歌,擺明聖誕賣大包。

不酸
雜誌話泳兒不滿師姐祖兒得寵而不和,邊個話o架?係不和就唔會用新歌向師姐致敬啦!「〈有誰來愛我〉是一首很慘很慘的情歌,覺得師姐Joey的慘歌很代表失戀心聲,所以歌詞用了唔少她的歌名如〈何苦〉、〈阿們〉等。」新碟《Vin'Selection》為新曲加精選共6隻碟,整個包裝成粒骰(1),4個造型代表人生甜酸苦辣,入行11年,下年想跳多點舞,「重看舊時的演出跟唱K冇分別,左手更常常不自覺地係咁郁,近來多留意韓國歌星如IVY(2)等,亦想試跳舞,希望壓台感更好。」

不甜
生活了15年的新加坡改變了不少,泳兒坦言只因工作到過金沙,「未去過環球片場,我喜愛迪士尼的fairy tale,最愛小魚仙。」但邊個話童話總係甜美o架?「小學時扮過美人魚,因那套衫全班只得我着得落,但冇人諗過穿上魚尾根本不能走動,老師用手推車推我出場,可惜沒拍照!聖誕節最想跟小魚仙的王子到一個有雪的地方過。」慘係慘,但都係一個不甜但美好嘅回憶!


「我骨架細,shoulder pad一定跟身,最近做gym操橫個膊及腹肌。平時愛到KniQ及Liger買衫。」泳兒粉底打得很薄,皮膚滑溜,原來媽媽不單管衣着,更精於護膚之道。「我會用屈臣氏買到的DML護膚霜,也會敷LANEIGE過夜面膜($190),每晚敷媽媽從批發商訂來的保濕面膜,每次訂一千塊,很便宜。」

不苦
做藝人,形象最緊要,泳兒醒,識搵Sammi形象指導鄧麗幫手,但實情係「這些年改變得最多的是衣着,以前媽媽(3)負責揀衫,次次都黑衫褲皮鞋,很OL,聽人話興撞色,就幫我襯了橙衫、喇叭褲加方頭靴去比賽面試。」
媽媽是緊張大師,會上香港討論區看她的話題,「早排配合〈十二個我〉形象要着露腰衫(4),幸好雜誌及討論區回應很正面,我又保證會黐膠紙打底,媽媽終於放心。」

不辣
屋企超保守,中三前不准去夜街,皆因爸爸同媽咪在公園拍拖時試過有色狼偷襲媽咪,故怕乖囡遇上色狼,「讀大學時父母返香港,得我自己喺新加坡即刻作反!最鍾意同朋友(5)去East Coast Park(6),睇人玩滑板!Daddy一直反對我入行,因為驚學壞,但佢家會跟住收音機唱〈我的回憶不是我的〉,媽媽亦最欣賞呢首歌,可以唱K同Daddy合唱!」屋企咁嚴,難怪叫泳兒揀樣嗜好,諗嚟諗去都只得「whatsapp,我係全公司最快覆message嗰個!」


(1)


(2)




(3)


(4)


(5)


(6)

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()