魔術表演向來闔府歡迎,連明珠台重播專玩踢爆魔術嘅《解開魔法陣終極篇》都輕易成為明珠台上半年收視冠軍,識玩魔術更加被港男視為冧女絕招。
80後本地魔術師甄澤權(Louis Yan)今年先後贏得多個國際魔術大賽,而被封為「港版大衛高柏飛」。由nobody到各大event和婚禮的搶手貨,早前仲為《歡樂滿東華》表演籌到50萬善款,狂曝光。
成為至hit魔術師嘅Louis,上週為本刊示範拿手街頭魔術,更希望踢醒一眾港男對魔術嘅誤解:「玩魔術溝唔到女o架!」


學咗8年魔術嘅Louis,20歲在浸大讀市場學副學士時,因成為魔術學會會長而開始喪玩魔術。06年佢在澳洲伍龍崗大學(Wollongong)市場及傳訊學系畢業後,決定用2年時間博一鋪做全職魔術師:「起初屋企人都覺得呢份工喺香港搵唔到食,叫我正經搵份工,但我定咗個兩年deadline畀自己,唔得就轉行搵工。」

入不敷支
Louis起初試過坐咗幾個月冷板,平均月入只有幾千蚊,但又要keep住買道具嚟練習,前後已投資咗近30萬。「上年收入好番少少,可以afford到我去歐洲參賽。我見香港冇人試過,咁我4月去完歐洲又得咗喎(第6屆匈牙利Joker Magic國際魔術大獎賽冠軍),就再儲啲錢8月再去美國。」

砂糖冧女
一口氣連掃三獎嘅Louis,憑苦練四年嘅白鴿及煙花魔術表演一夜成名。成為港產「大衛高柏飛」,亦令Louis成function紅人,淨計12月已有近10多萬落袋。「總算開始收支平衡,不過我都會繼續投資在表演上。」
在成名前Louis經常變一啲窩心小魔術冧女:「叫佢伸隻手出嚟,將包砂糖倒落去,跟住會自動變成佢個英文名,不過佢睇得太多魔術,耐咗已經冇感覺。」加上女友都唔係靠魔術追返嚟,Louis對於「識玩魔術有助溝女」嘅說法苦笑話:「玩魔術係多女仔睇,佢哋嘅反應係大啲,但通常都係女仔睇完就散開,最後剩番啲男仔喺度問點解同想學,玩魔術唔會令你溝到女o架﹗」咁算唔算踢爆魔術騙局?

街頭獻技
魔術表演唔使一定要在舞台睇,反而愈來愈多魔術師走入街頭同觀眾打成一片。Louis話:「我哋Modern Magician同以前classic嘅唔同,家行去街頭,用一個電話、一支筆、一個水樽,每一個你見到嘅嘢都可以用嚟變魔術,同時又有真實嘅感覺。」佢仲專誠為我哋表演4款魔術添。

排位睇資歷
雖然Louis年紀輕輕連奪三獎,但強調在魔術界唔係用獎項來決定魔術師嘅排位,其實都係睇大家嘅知名度高低論資排輩,反而曾表演魔術的藝人當中,Louis認為最掂係劉華。

美國︰大衛高柏飛
「雖然佢喺美國係上一代嘅魔術師,而且只係參加咗幾個比賽,但論全世界嘅知名度嚟講,佢依然係大師級。」

日本︰Cyril Takayama
「Cyril係一個好犀利嘅街頭魔術師,好似佢喺牆度攞漢堡包呢個魔術(右圖),就推動咗我哋去創作,點解人哋會咁諗嘅,點解我哋諗唔到嘅,咁樣反而係幫我哋努力諗多啲新魔術。」

台灣、中國︰劉謙
「劉謙係我嘅前輩,佢仲要比我仲細就已經出場。佢好聰明又識搞笑,佢好叻將觀眾帶入舞台嘅氣氛。」

藝人︰周杰倫
「我都有睇過佢喺節目度表演抽啤牌,雖然係基本嘅魔術,但睇得出佢好有潛質,始終佢係藝人,識得點同觀眾表演同交流,對表演魔術好有幫助。」

馮德倫
「我都有睇佢出隻《最好世界變》VCD,雖然佢喺街頭表演唔係一啲好深奧嘅魔術,但佢嘅投入度好高,尤其係佢同個外國人喺木箱度調轉同偷表呢兩幕我都好欣賞。」

劉德華
「我覺得咁多artist,劉德華係最好睇嗰個,佢會加好多台詞嚟present,好有自己嘅特色,而且佢好有showmanship。」


28歲魔術師Louis
Louis在街頭示範close-up magic(近距離魔術),邀請途人一齊幫手變走打火機上嘅圖案,手法快到觀眾金睛火眼都睇唔切,個個都話好犀利。


今年8月,Louis先後贏得第73屆「美國Abbott Magic國際公開魔術大賽」冠軍共3個國際獎項,同時仲獲頒有「魔術界奧斯卡」之稱嘅梅林獎(Merlin Award)添。


11/12 狂出騷
Louis擅長表演變白鴿和煙花效果,將氣球擲落地變成白鴿飛起,而白鴿飛到半空又會變成煙花消失,咁精采,難怪《歡樂滿東華》邀請咗佢獻技籌款。


16/12
Louis早在萬聖節和欣宜一齊表演過「刀鋸美人」,上週四佢哋再次合作,欣宜負責唱,而Louis就一邊變出雪花伴唱,最後仲憑空變出鮮花送畀欣宜。



No Smoking
拆解︰Louis解釋打火機圖案消失之謎,原來趁觀眾唔為意時用第二個冇圖案嘅打火機調包。


二合一︰但最神奇嘅係,Louis最後在觀眾雙手保管打火機嘅情況下,將兩個打火機「合體」。


Back in Time
Louis表演一個名為「Back in Time」嘅魔術,在雙手冇接觸過鞋帶嘅情況下,令鞋帶「自行」縛番好。


鬆開


縛番


Louis在fb中亦開設官方戶口,經常post上佢嘅工作近況和表演片段,吸引唔少粉絲留言力讚。


名大



啟蒙


搞笑(法新社圖片)


識交戲


夠投入


最掂

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()