今年無綫台慶頒獎禮,最大的是「視后」戰,佘詩曼離巢後,各花旦對一姐之位虎視眈眈,無綫亦表明立場,候任「視后」必定會是簽了經理人合約的「親生女」。距離頒獎禮唔夠一個月,以胡杏兒及陳法拉兩個跑程最接近,當中叫三飛的胡杏兒,更贏得網民支持,暫時成為最高票視后人選。至於當正自己做硬一姐的陳法拉,見胡杏兒得民心,於是使出奸招,拖埋「老公」落水,做兩頭蛇「包圍」兩大話事高層,硬搶!

五生五旦
本週二(十一月一日),無綫舉行節目巡禮,以五小生五花旦製造話題,當中包括陳豪、郭晉安、鄭嘉穎、黃宗澤、謝天華、胡杏兒、楊怡、陳法拉、鍾嘉欣及徐子珊,由於佘詩曼離巢,無綫一姐之位懸空,新一任當家花旦,將會在這五人之中揀選。換句話說,下月五日舉行的台慶頒獎禮,誰得到「視后」,就是一姐!以目前走勢,胡杏兒同陳法拉為大熱,兩人亦講到出口,希望可以做到今屆視后。但在網上票選中,有三部劇《萬凰之王》、《怒火街頭》及《魚躍在花見》的胡杏兒,暫時以大比數拋離《潛行狙擊》的陳法拉,她的票數更在鍾嘉欣之下,論資歷、演技及觀眾認受程度,陳法拉始終未夠班。

多人圍
胡杏兒近日在深水埗為《怒火街頭2》拍外景,每次出現都俾街坊圍住影相,又話支持佢做視后,連印巴籍人士(白衫)都爭住同佢影相。

阿姐上身
得唔到民心,加上經常「一姐」上身,對幕後工作人員態度惡劣,令陳法拉失分不少。
「依家拉姐(陳法拉)當自己上晒位,好有個人主見,導演都未必講得佢掂,唔啱聽嘅話,佢一定同導演撐到行,試過當住大班人面話唔知導演想拍乜?好唔分庄閒,之後仲黑口黑面,佢永遠覺得自己啱晒,又唔諗吓咁多年廣東話都未講好,成日NG累人遲收工,大家都冇俾面色佢睇!」一名幕後工作人員說。
最近忙於拍攝古裝劇《東西攻略》的陳法拉,在工作現場的確無乜人緣,經常叉晒腰對工作人員嘴藐藐,拍完收工,工作人員更加唔願意幫她收櫈,法拉要自己郁手,食飯都冇人陪自己一個,簡直生人勿近。
相反對手胡杏兒就晚晚與同劇《怒火II》的鄭嘉穎、李燦琛等一班幕後工作人員一齊開餐,坐埋有講有笑。公司同事對兩個阿姐的態度,差別很大。

做兩頭蛇
明知對手得民心,陳法拉心知不妙,善於巴結高層的她亦不敢怠慢。本來是「迷雲黨」的陳法拉,因為去年陳志雲牽涉官司,在公司失去話事權,她看風駛,立刻拉埋「老公」薛世恒一齊向樂易玲埋手,公然帶埋「老公」同高層賀壽,成功埋身,穩住花旦地位。到陳志雲歸位,陳法拉亦無放過決定做兩頭蛇,一於無分彼此兩個高層都擦,為內部高層投票鋪定路;至於胡杏兒,就只得戲劇製作部總監梁家樹一人撐腰,計高層票源,確比陳法拉輸蝕。 ####


我多人撐!(設計對白)週二,無綫舉行節目巡禮,兩位視后熱門人選胡杏兒同陳法拉一齊出現,幫公司拉客。


但係啲老細冧我喎!(設計對白)


杏兒領先網上有多個「視后」投票,當中大部分都是胡杏兒領先,陳法拉三甲不入。


台慶劇《萬凰之王》宣傳重點落在胡杏兒一個人身上,似是幫她攞獎鋪路。


胡杏兒同徐子珊搏到盡谷胸上陣,成功搶贏其他花旦風頭。


胡杏兒每次都同劇中演員及幕後工作人員一齊食飯,相處融洽。


獨孤精食飯時,陳法拉冇人陪,要自己坐埋一邊食自己。


陳法拉去到片場攞晒款,叉晒腰,問工作人員幾時先到佢埋位。


工作人員寧願幫郭晉安攞櫈,都唔願意幫女流之輩陳法拉,睇得出她人緣有幾好!


陳志雲重返無綫話事,陳法拉一見陳總即刻上前吻賀對方回歸。


今年七月樂易玲生日派對上,陳法拉與老公薛世恒(左)難得一齊出現到賀。


全靠梁家樹多次委派胡杏兒演重頭劇,令到她今年有望登上「視后」寶座。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()