外闖多年,四十八歲的張兆輝最近回歸無綫拍劇,咪以為佢唔掂要返娘家捱騾仔,其實他早已由昔日只得三萬月薪的小生,變成手揸千萬豪宅及工廈,資產半億的有米中生。回巢拍處境劇,只係打風流工。

掃豪宅工廈
離開無綫十年,回巢拍處境劇《結•分@謊情式》的張兆輝,適逢無綫鬧小生荒,要銀彈求外援,回歸身價由原本三萬元一集,加到五萬元一集,暫拍一百二十集(每日播出半小時當半集計),打個轉就穩袋三百萬。對作風踏實的張兆輝而言,三百萬稱得上可觀,但卻絕非急需。事關這位中生都相當有米,賬面資產有半億。去年,張兆輝一擲二千多萬買入豪宅貝沙灣自住,手上還揸住馬鞍山一個市值千三萬的複式單位,他更洞悉先機,早在○九年,已向工廠大廈埋手,以平價一百八十萬購入火炭區三千呎的貨倉,食正政府要活化工廈發展,張兆輝所持的工廈單位,市值漲至六百萬,升價三倍,加加埋埋,張兆輝單是不動產已近五千萬。「佢手揸馬鞍山層樓一早已經供完,工廠大廈單位更加係一炮過買,供都唔使。最近聽佢講吼個市再落,就再掃工廠大廈喎!佢手頭充足,掃掃埋埋啲單位都唔急放,所以佢依家拍戲只係為過癮。」張兆輝住豪宅,揸寶馬開工,子女出入亦有司機接載,拍劇亦手戴八萬八、香港獨一無二的限量版勞力士Explorer開工。

輝黃演唱會
財來有方,昔日張兆輝在無綫月薪約有三萬,○一年他決定唔再留低一做二十年的娘家,與老婆拍住上從商,開拓美容生意,跟同期的張玉珊、陳妙瑛拗手瓜賣胸豐產品,亦賺到人生第一桶金。因為人緣好,演藝事業亦同樣吃得開。○四年參演電影《大隻佬》開始,變成杜琪峯愛將,《黑社會》、《復仇》及《奪命金》等一部接一部。此外,四年前他跟死黨黃日華以《輝黃演唱會》旗號到內地登台,登台叫價五十萬一場,唱遍大江南北。密做密執,但對身家豐厚一事,張兆輝只稱太太投資有眼光,至於是否準備再出擊掃工廈,他說:「係呀!等個市回落少少就想買多個工廈單位,手揸多啲物業,俾我多啲動力拍戲賺錢供樓 囉。」

半億物業
####


估你唔到咁有米!(設計對白)使乜講!(設計對白)


近日張兆輝把翠擁華庭的1500呎複式單位,裝修後以三萬元放租。日前記者以租客身份睇樓,發現其單位露台超大,景觀有山有海屬於筍盤。


早前張兆輝被發現在貝沙灣寓所附近跑步,為 處境劇操fit個殼!


01年劈炮無綫後張兆輝一直是杜琪峯電影的愛將,早前他跟大隊為電影《復仇》出席威尼斯影展。


身家豐厚的他,戴住隻價值八萬八的限量版勞力士Explorer開工。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()