Maid Café已經睇得夠多了。但係 148個女僕守喺你家門口齊喊:「主人歡迎回來!」問你點算?全秋葉原的最 Maid Café,就晒冷有 148個女僕, 148呀,真係勁過 AKB48,質素?唏, AKB都唔係個個掂啦!然後全日本首家 BL Café(即是 BOY’ S LOVE,男男之戀)也落戶秋葉原,網頁寫他們會在店裏「 Do this and so that」。毒男與腐女,日本人真係乜都諗得出!記者、攝影:陳慧敏


其他副刊影片 秋葉原最大 足六層高 放大圖片
■兩位兔耳女僕,用魔法送上我的漫畫蛋包飯!

■兩位兔耳女僕,用魔法送上我的漫畫蛋包飯!

AKB48在秋葉原車站旁,高達咖啡廳旁開了新劇場同咖啡店,你有 48個,這裏有 148個 Maid!雖然分不同時段上班,但繁忙時段六層加埋都少說有 60個女僕通店走,而且質素都唔差喎!女僕們還有多個組合,拍 MV、寫真、出唱片,不時仲有演唱會、簽名會、萌之猜拳會之類,贏了就可以去扭蛋機扭禮物。說的正是大樓由 4樓起到 9樓 6層的@Home,每層有不同主題。這一層是日式秋楓情懷、下一層是高八度甜蜜女僕貓耳,以及 Cosplay格等,還有頂樓「華」活動室,同 8樓的唐詰訶德,售賣 Maid們產品的商店。貓咪笑起來嗲到暈,明日香叉起腰係咁鬧客笨蛋(但個客好鬼開心喎),舞台上篷篷短裙仔的「絕對領域」(大髀裙腳位)點跳都不走光。點了個蛋包飯,例牌地兩個兔耳 Maid跑來「用番茄醬畫你個樣」(點畫都係豆豉眼),仲有「將愛心魔法注入小蛋糕」的超長咒語。雞皮。但到我話要拍片,眾女閃着星星眼勁興奮地問「真的?好厲害!好緊張哦!」簡單、率真與幻想(我理佢真定假吖!),少少嘢就捧到我滿天星星同光環,成個星探咁!回想自己當時有點尷尬又略飄的表情,大抵跟旁邊魂遊男差不多吧。

放大圖片
■ 4樓每次送上餐點都送上「 Love Love」 Thanks God個個都飲得杯落。

■ 4樓每次送上餐點都送上「 Love Love」 Thanks God個個都飲得杯落。

放大圖片
■客人們都扮晒嘢,來得好有誠意㗎!

■客人們都扮晒嘢,來得好有誠意㗎!

 

放大圖片
■小熊貓蛋糕出乎意料地好吃,約$60

■小熊貓蛋糕出乎意料地好吃,約$60

放大圖片
■びびよびよびよひよこさんライス蛋包飯約$110

■ び び よ び よ び よ ひ よ こ さ ん ラ イ ス蛋包飯約$110

 

@HOME地址:東京都千代田區外神田 1-11-4,ミツワビル 4F-7F電話:( 81) 3-5294 7707 交通:秋葉原站電器街口左轉走約 2分鐘網頁:http://www.cafe-athome.com

 絕叫!!曖昧 BL Café

當我話去 BL Café,組裏唯一男同事抱頭勁喊:「咁重口味?」但個樣勁興奮囉!話說若秋葉原係宅男天下,池袋就係腐女的世界。但世界變,秋葉原的腐女風潮已然急漲,由池袋搬到秋葉原的執事 Café Miracle Jump,現在還變身賣埋寫真集的索爆偽娘 Café,為本就多花臣的秋葉原注入新血。這幾天都下雨,店裏比較靜,只遇到兩位少女客人。男孩們朋友以上的曖昧同親密,是 BL的妄想核心,所以屬性好緊要。同鬚根店長泰一影相,佢擺個大眼可愛 Pose,嘩!嚇得我呀!吧枱有人點菜,兩位學生樣的服務生忽然坐出梳化,挨在一起又似錫到捉住雙手在搖 cocktail。「呀~~!」,包括我,即刻舉機影相!但身手敏捷的店長即飛身過來為客人們擋駕:「不能騷擾客人。」突然又即刻 Man晒。其實服務生們平時只要角色扮演,親密吓,拖吓手或眉來眼去吓,已足夠引發腐女們的妄想。店長:「好多都係隱性腐女,現在的 BL漫對性描繪都好「明刀明槍」,女仔始終怕羞,要遇上同好,甚至和男生談論 BL談何容易?這個酒吧就提供了這樣的地方讓她們相聚。」酒吧裏有純情至超激 BL漫任睇,除了八位三次元服務生外,還有八位二次元帥哥服務生。腹黑、傲嬌、體育、正太、眼鏡,一一貼在牆上擺晒 Pose。「但,佢哋點 Serve我呢?」店長:「佢哋,咪企咗喺度囉!」然後餐牌、筷子套同紙巾都有佢哋嘜頭,首名成員「野中直哉」工作日記(漫畫)已經開售,同你分享店中工作妄想點滴,你仲想要咩服務?吓?哦。

放大圖片
■扮 Chok的店長泰一展示八位二次元服務生及菜牌。

■扮 Chok的店長泰一展示八位二次元服務生及菜牌。

放大圖片
■出現啦!必殺二人兩手 Cocktail!

■出現啦!必殺二人兩手 Cocktail!

 

放大圖片
■八位二次元靚仔給你介紹菜牌。

■八位二次元靚仔給你介紹菜牌。

放大圖片
■ Teppei推薦手上的兄弟 BL漫,說兄弟愛好可愛。

■ Teppei推薦手上的兄弟 BL漫,說兄弟愛好可愛。

 

Miracle Jump地址:東京都千代田區外神田 3-2-11遠藤大廈 3F電話:( 81) 3-3251 8013交通:秋葉原站電器街出口走約 5分鐘網頁:http://www.miraclejump.com

 幪面超人入廚樂 放大圖片
■幪面超人晒冷!

■幪面超人晒冷!

你是幪面超人 Fans嗎?你想戴着各代超人變身腰帶,一騎他的愛驅馳騁嗎?池袋就有家 Kamen Rider讓你如願。去到 PASERA池袋本店,走「變身樓梯」擺個 Pose,你就進入了秘密結社的大本營!好多中年 Fans一入來就衝了去歷代幪面超人的變身腰帶同工具櫃裏借道具,身心同時變身!仲可以去櫃枱借 Ank隻手同披風,做埋奸角走上撒旦幫皇座影相。至於食物味道嘛……你幾時見過幪面超人入廚同食飯吖!個飯,咪就係一眼睇晒漢堡當係眼,兩條生辣椒做角,生菜下收埋隻蛋,配番茄醬同桌上醬油任倒。若非影相實喊回水!相反隻神秘嘰嘰怪係墨汁芝士意大利飯,好細碟食唔飽,但溝得香濃味美!而且甜品做得非常有誠意,如黑牛、抹茶大福、刨冰等每款都弄成不同年代的幪面超人樣,仲調得幾好味!

放大圖片
■ SKY朱古力黑牛約$63

■ SKY朱古力黑牛約$63

放大圖片
■幪面超人 1號漢堡飯約$93

■幪面超人 1號漢堡飯約$93

 

Kamen Rider the Diner地址:東京豊島區西池袋 1-21-9, PASERA池袋本店 4F電話:( 81) 120-02 5296交通: JR池袋站西口行約 2分鐘網頁:http://www.paselabo.tv/rider/

 Travel Memo 放大圖片

 

持 BNO護照或特區護照均免簽證。日本領事館: 2522 1184東京香格里拉酒店 WISH for Japan套餐連二人早餐、免費 Wi-Fi及使用健身室,房價 10%撥捐災區幫助災民, Deluxe Room每晚約$4,344起。查詢:http://www.shangri-la.com

 1港元約兌 10.3日圓110V,兩扁腳插座由即日起至 12月 15日前訂購香港至東京經濟客位機票,連兩晚東京酒店住宿,票價由$2,680起。國泰假期:http://www.cxholidays.com  

放大圖片

 

下周天陰, 16℃至 23℃

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()