《那些年,我們一起追的女孩》香港票房直逼2,000萬,因為戲中有露股同「打手槍」鏡頭,令電影冇辦法响大陸上畫,有指國內同胞打算組團來港捧場,睇嚟票房數字有排升。香港收得,台灣更加唔例外,已經過咗1億港元大關,男女主角柯震東、陳妍希呢期紅到爆,據聞有20個廣告指定要搵佢哋情侶檔演出,估計收入過千萬港元。


要食住《那些年》熱潮,有銀行搶先搵佢哋拍廣告,內容、對白、以至拍攝手法,都照抄《那些年》。講述陳妍希係銀行電話客戶中心服務員,以溫柔聲線幫唔見銀包嘅柯震東解決問題,三年後,兩個有機會見面,柯震東居然認得出陳妍希把聲,最離奇係陳妍希又記得柯震東曾經唔見銀包喎。劇情講都冇人信,不過唔少觀眾睇完都激讚,就連導演九把刀都話拍得好,無計,呢期兩個咁紅,明明柯震東係溝女王,陳妍希又俾人踢爆「接客」,種種負面新聞都冇損兩位金童玉女嘅吸金力。


如果睇過《那些年》,都知道陳妍希把頭髮係故事重點,所以廣告一開始,就講長髮披肩嘅陳妍希,幫唔見銀包嘅柯震東安排cut卡同匯款。


三年後,陳妍希已經升職,紮起馬尾見柯震東並相認,跟足電影女主角沈佳宜嘅髮型進化,就連响廣告中自我介紹,陳妍希都話自己姓沈。 ####


電影大收,令柯震東陳妍希成為廣告商演搶手貨,據知因為銀行高層睇完《那些年》成為fans,於是即落order搵佢哋一齊拍廣告!(台灣《蘋果日報》圖片)

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()