今年三月,吳綺莉帶同女兒卓林返港定居,並回歸幕前,為無綫主持清談節目《女人有話兒》,諗住吳綺莉大把巨星好友做後盾,受訪對象實有睇頭,點知事與願違,三、四線藝員都做到嘉賓,加上吳綺莉處處維護,問題閘住閘住,節目欠吸引,收視慘淡!無綫原本計劃安排她的拍劇大計,亦即時嗌停。


節目頭兩集,吳綺莉碌人情卡請來袁詠儀和吳君如做嘉賓。

唔肯妥協
吳綺莉回流,為無綫收費台主持十三集清談節目《女人有話兒》,騷價八千一集。開頭幾集,吳綺莉的確有碌人情卡,請來姐級好友袁詠儀同吳君如做嘉賓;但無以為繼,連二線都稱不上的羅敏莊、胡蓓蔚都獲邀做嘉賓,受訪人物無吸引力,收視更加慘不忍睹,穩守收費台最差收視頭一、二位。「當初無綫搵Elaine,無非都係貪佢夠綽頭,可以打人情牌,搵葉玉卿、邱淑貞呢類多人識,但近年唔多蒲頭出鏡嘅星做嘉賓,到頭來最紅嘅已經係靚靚同君如。啲嘉賓唔夠照,(收視)差係意料中事,不過估唔到差成咁,好在呢個係收費頻道,收視得內部知,上頭已經落咗order,話唔使再care個節目,播完就算!」一名無綫幕後透露。節目推出前,吳綺莉曾經在宣傳活動上說:「依家觀眾唔鍾意客套說話,喜歡深入啲,我唔想一早set好問題,最好係即興發揮。」嘉賓對住吳綺莉的確無戒心,暢所欲言,可惜吳綺莉未有把握,唔曉「捉鹿脫角」,對一些有爭議性,稍尖銳的問題,更加可免則免。節目出街後,無綫曾與吳綺莉開會檢討,反映意見,但她卻以「唔想得罪朋友」為理由拒絕妥協多加兩錢 肉緊。

暫擱拍劇
無綫與吳綺莉簽約兩年,本已計劃好做完節目主持,再安排參與劇集演出;如今清談節目低開,無綫不欲兵行險着,於是暫擱吳綺莉的拍劇 安排。「原本叫咗Elaine返TVB見監製,而家都hold住咗,至於幾時會俾佢拍(劇),上面暫時未有指示。」回歸香港,吳綺莉以五百二十八萬買下村屋,要供樓加上女兒學費,但復出頭炮打唔響,大失預算!

未必中
娛樂圈新人接唔上,斷層情況嚴重,造就唔少久休藝人復出機會,不過,都唔一定個個掂,鋪鋪中。

關淑怡
關淑怡06年舉行三場復出個唱,票房慘淡,開騷前三星期,只有尾場的100元門券售罄,要以半價賤賣,最後得七成入座率。

陳慧嫻
08年,陳慧嫻在九展舉行兩場復出個唱,反應未如理想,事前更有指她患上焦慮症,失聲失常,之後開騷亦錯漏百出,劣評如潮。近年,陳慧嫻已甚少在香港出現,轉攻內地。

劉美君
闊別14年,劉美君08年宣布復出樂壇,更首次在紅館開個唱,但反應奇差,有一半門券由主辦商負責散飛周圍派。復出失利,劉美君轉拍電影,又先後擔任《超級巨聲》和《亞洲星光大道》的主持和評判。

徐小鳳
93年淡出樂壇,12年後以天價復出,在香港舉行23場個唱,大收旺場,但唔夠一年又再添食加開10場,令門券滯銷。 ####


乜咁濕滯?(設計對白)
吳綺莉在無綫收費台主持的節目,收視慘淡。(《蘋果日報》圖片)


同吳綺莉分屬好友的葉玉卿(左),未肯回港為老友撐場。


吳綺莉在大埔以528萬買村屋,帶埋女兒返港定居。


吳綺莉在上海生活富泰,毋須工作,出入有司機接送。


吳綺莉返港定居兼復出,令身在台灣的林鳳嬌再度成為傳媒追訪的目標。(台灣《蘋果日報》圖片)


返港初期,好友之一的邱淑貞借出甲蟲車給吳綺莉代步。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()