有其姊必有其妹。家姐莊思敏拍拖冇句真,細妹莊思明都唔輸蝕,俾人影過N次同陳慧琳細佬陳司翰孖咇四圍去,一樣死口唔認蜜運!上個禮拜三(廿六日)半夜一點幾,《壹》仔奉命去深水灣俱樂部,直擊郭富城生日宴,點知咁啱撞見陳司翰、莊思明、傅明憲等人遊完船河,準備走人。


無諗過現場有記者,陳司翰同傅明憲一人一句賴對方引記者嚟深灣,呢個時候突然有個黑影跑過,原來係莊思明。女友雞飛狗走,陳司翰忍唔住埋嚟盤《壹》仔:「有冇咁啱呀!(冇呃你,真係咁啱!)你就好啦,搵到食,影幾張相有幾皮嘢,我今晚就搵唔到食!」影幾張相有幾萬蚊落袋,《壹》仔冇咁嘅本事,但八珍唔信陳司翰呢晚冇啖好食,你傻咋,我唔係! ####


俱樂部上落客區當時熄咗燈,莊思明(箭嘴)反應夠快,一閃燈就走,陳司翰都未知發生咩事!


莊思明安全離開,等埋傅明憲嘅陳司翰,竟然怪《壹》仔阻佢「搵食」,你咁講嘢,失禮你家姐陳慧琳呀!


衰仔,冇嘢食飲水囉!(設計對白)

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()