應屆港姐冠軍朱晨麗前晚首次行時裝騷便跟一眾名模正面交鋒,V胸上陣的她自言是港姐,而且有個人行騷風格,故無意跟對手比較。

前晚朱晨麗偕名模姚予晴、Cara G.、松岡李那、Melanie Z.、Alice B.及Madi Ross,為又一城舉辦的《梵高.秋色.時裝展》行騷,示範秋冬系列。首次行騷的朱晨麗認為有進步空間,事前亦有參考名模怎樣行騷,雖然服飾不性感,但仍做足防走光措施。

問到可感到身材比同場名模輸蝕?朱晨麗說:「佢哋係專業模特兒,我係香港小姐,唔可以比較。(向佢哋偷師?)綵排時有睇佢哋行,但我有自己風格,唔一定要個個行到一樣。(想接多啲時裝騷?)有機會會想。(泳衣騷呢?)要問公司。」她又指有留意近期的挖角潮,但作為新人,只會盡力做好本分,其餘交由公司解決。

姚予晴恨被趕走

同場的姚予晴透露日前家中爆水管兼撞正打風,48小時沒水用:「我要去朋友屋企沖涼,又要買支裝水飲,我仲舀咗40幾桶水。」她大呻爆水管令家中地板盡毀,又笑言當初貪平租住這間屋:「間屋有18年樓齡,3年內爆咗兩次水管!我諗住下年年頭搬,希望樓價平啲可以買樓。(你咁講唔怕包租婆趕你走?)佢趕我走仲好呀!」

名人組

首次行騷的朱晨麗甚有台型,無懼身材比同場名模輸蝕。

身穿大露背長裙的Cara G.高貴大方,不失美態。

穿背心裙大晒事業線的松岡李那受訪時開懷大笑。

姚予晴笑言很後悔租住了狂爆水管的單位。

arrow
arrow
    文章標籤
    朱晨麗 V胸 撼 名模
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()