娛樂圈被o靚模攻陷,選港姐已不是唯一入行的途徑,但劉蔚萱、魏采彥、白雲及陳芷尤同樣揀港姐之路,可惜未入圍已出局。是福不是禍,四人卻被監製錢國偉睇中,成為第五代天使,加入《變身男女Chok Chok Chok》節目,比今屆港姐更早起步。

有金牌監製睇實,又肯搏肯做,做天使好過做港姐啦!

《變身男女Chok Chok Chok》四大天使

朱古力
姓名:陳芷尤
年齡:22歲
身高:162cm
三圍:33C、25、34

從新加坡來港的「朱古力」陳芷尤,最有野心,為入行獨自留港發展都不怕:「好多朋友都話我大膽,自己一個人嚟香港,我好想試吓拍戲,喜劇、悲劇都得,性感都ok,但要畀時間我keep fit先。」

吹波糖
姓名:白雲
年齡:23歲
身高:165cm
三圍:35E、24、35

擁有逼爆身材的「吹波糖」白雲,面試港姐時已令人留下深刻印象,原來來自天津的她,來港只有六年,比應屆港姐冠軍朱晨麗的口音更濃厚,她亦自知要改善:「其實選港姐係我細個嘅夢想,但依家都係一個好機會,學到好多嘢,衣着打扮都學緊,希望可以自然啲。」

棉花糖
姓名:劉蔚萱
英文名:Jenny
年齡:23歲
身高:165cm
三圍:32D、22、34

「棉花糖」Jenny七年前已到加拿大留學,一心諗住返港選美,雖然事與願違,但她未有放棄:「我好鍾意唱歌,做天使都係一個機會,可以响觀眾面前表演。」

波板糖
姓名:魏采彥
英文名:Roxanne
年齡:24歲
身高:170cm
三圍:32B、24、35

身形高挑的「波板糖」做過模特兒,擺甫士寧舍得心應手,要她打扮性感都冇問題,但講到拍戲,卻令她擔憂:「都想試吓拍戲,但咀戲暫時未接受到,眾目睽睽之下親熱,好尷尬呀!」

  
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()