著名本地時裝設計師Ranee K.(郭翠華),早年開設個人品牌ranee_k,並擁有兩間時裝店,也曾擔任梁詠琪的形象指導;可是數年前,她為家庭一度放棄事業。最近捲土重來,Ranee K.的身份轉換了,由女強人變成人母,伴在身旁的不只是設計圖與布料,還有精靈活潑的兩歲兒子Anton。

今日,Ranee K.不再是孭着背囊自由行遊世界的少女,而是拖着兒子小手旅行的快樂母親;最令她感到高興的,也不只是多了一個旅伴,還能在旅遊當中,發掘兒子平日難於察覺的個性與優點。

Ranee K.的兒子Anton性格怕醜慢熱,初時面對鏡頭時左閃右避,還匿藏於沙發後面。

時間適應

○八年,著名本地時裝設計師Ranee K.低調下嫁商人司徒璧光,翌年五月誕下兒子Anton。為了這份新「工作」,Ranee K.特地結束兩間時裝專門店。直至兒子兩歲後,才重返零售市場,於中環鴨巴甸街開店,「其實喺Anton一歲零三個月前,我好迷茫,覺得生活上有好大嘅轉變,多咗個身份,需要時間去適應,我認為當時首要係照顧咗BB先;不過到佢歲半後,就覺得佢大個咗,亦了解佢多咗,我覺得自己可以做到在職媽咪。」

多了一個「母親」身份的Ranee K.,重開時裝店後,也於店內加入童裝系列,她高興地說:「Anton畀咗好多靈感我,我覺得小朋友嘅衫可以好多圖案、顏色可以好鮮艷,因為佢哋可以喺日常生活每一個細節中學習,譬如佢着咗件黃色衫,你可以問佢呢個顏色英文係咩?件衫有好多水果圖案,又可以同佢練習呢啲水果嘅英文係咩。當然,童裝最緊要以舒服為主,質地盡量要有彈性,物料要多用天然成分嘅!」Ranee K.認為透過穿衣,也可以訓練小朋友獨立及判斷力,不妨讓孩子自己選擇喜歡的衣飾,「因為有主見係好事,做人要有分析能力呀!」

本地著名時裝設計師Ranee K.,於兩年多前為商人丈夫司徒璧光,誕下兒子Anton,數月前才重返職場,為個人事業再打拼。

Anton最喜歡的彩虹色波鞋便是腳上這一對,他更會自行綁鞋帶,表現得十分獨立。

發現旅程

或許Anton遺傳了母親的時裝觸覺,小小年紀已經對衣着甚為講究,更會擺出男模特兒的甫士娛己娛人。個多月前,Ranee K.帶着兒子與女友人到清邁旅行,Anton為了能夠穿上自己最愛的彩虹色運動鞋,刻意將涼鞋扔到水中,不過Ranee K.並沒有責罵他,反而從他的角度了解這個做法的動機,「小朋友做每樣嘢都有佢嘅原因,佢哋諗嘢好單純,佢純粹因為好鍾意對波鞋仔,驚我會同佢換對涼鞋,所以就整濕對涼鞋。其實同小朋友相處,唔好第一時間話佢唔啱,要將心比己,了解佢嘅動機先,如果個動機係唔啱嘅,我哋作為大人嘅就要解釋番畀個小朋友知道。」

Ranee K.說,帶小朋友去旅行絕對是一件快樂事!她從未試過一天廿四小時一手一腳照顧着兒子,但經過這次旅行後,她感覺到與兒子之間的距離縮短了,了解加深了,「出發前,我已經同Anton講定,佢唔可以扭計扭抱,估唔到佢全程真係冇扭過我抱佢,就算佢要坐喺架極不舒服嘅BB車上面等我同朋友shopping,佢都只係扁扁嘴,冇喊過,我覺得佢好有口齒,好有耐性,呢次旅行好似係我嘅一個『發現Anton旅程』。」

年多前,Ranee K.抱着愛兒拍了一輯照片,其時的Anton赤裸上身、木無表情,還未知發生甚麼事。

給予最好

Anton的懂事、聽話,令首當人母的Ranee K.甜在心頭,而她對於兒子也是呵護備至、事事關心,例如Anton三個多月大時便讓他上按摩班,鍛煉肌肉,五個月便讓Anton上playgroup學英語、普通話;現時兒子也有學習游泳、音樂班及日文班,「主要都係睇番佢嘅興趣,我發覺佢語言方面發展得幾好。早排食完晚飯,我帶佢出外面散步,佢見到好大嘅月亮,就作咗首歌出嚟:『I see moon I see moon,I see moon and moon see me!』我嗰刻直情呆咗,覺得好浪漫,佢令我有拍拖嘅感覺。」Ranee甜笑着說。

因此,Ranee K.希望將最好的給予兒子,約三個多月前,她便讓Anton轉食ILLUMA奶粉,她認為該奶粉有助支持鈣質吸收,其含結構脂Sn-2 Palmitate的脂肪組合更容易被BB吸收,因脂肪酸是幫助形成腦部及神經系統結構。訪問結束前,她還說出對兒子的希望:「其實我都係用平常心湊仔,唔好過分讚賞或者責罰,我只希望佢有堅持到底嘅心,去做佢想做嘅嘢,當然,要做一個正直嘅人啦。」

Ranee K.視兒子為心肝寶貝,情深一吻更令她甜在心頭,不過她希望自己以平常心湊仔,不作過分的讚賞與責罵,避免兒子成為「港孩」。

Anton與記者混熟後,立即變得非常活躍,還將身旁的奶粉罐玩個不停。

數月前,Ranee K.於中環鴨巴甸街重開時裝店(上圖),不論店內裝修或擺設,均由她一手打點,更從兒子身上吸取靈感,加入童裝服飾(下圖)。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()