Do姐鄭裕玲和艾粒,形象大反差,前者出名做事認真嚴謹,後者騎呢惡搞見稱,兩者走在一起,卻竟然是一個出奇地有默契的組合!難怪艾粒最近推出新電台節目《口水多過浪花》,也主動找Do姐來坐鎮,齊齊開咪在大氣中講吓懷舊吹吹水,嘻嘻哈哈一個下午。

訪問當日,節目還未出街,但三個人三把口,談到每個話題,你一言、我一語,已恍如為節目來個熱身,撇開了電視框框,其實他們更好玩!

「上次做《逐格鬥》呢,次次都係講嗰幾句嘢……」Do姐說。

「係呢!」少爺占在旁和應。

「冇乜嘢新嘢o架,次次都係:『總司令……』跟住就點點點,又話遊戲開始……」Do姐續說。

「然後就話節目尾聲,邊個贏……」當奴接着補充。

「係囉,就係咁咋!」Do姐說。

「所以依家呢個電台節目最後出嚟,都唔知個效果係點o架……」少爺占又謂。

「係點?好痛苦囉!」Do姐搶着笑說,隨即引來一陣笑聲。

如此這般,這個二十分鐘的訪問查實是由大量笑聲,再加他們一人一句搭訕搭出來的,或許不夠深情,或許有些無聊,但開開心心就好了,娛樂嘛。

上靶下靶

艾粒說,想到找Do姐合作做節目,只因他們想調換一下「莊閒」位置。「我哋開咪開咗咁耐,全電台都已經知我哋好惡,通常都係做上靶。我哋想試吓調番轉,做下靶會係點呢?諗咗好耐,有冇一個head得住我哋嘅人呢……」Do姐在旁插嘴:「有呀,你哋話仲有個俞琤可以head住你哋呀嘛!」當奴點點頭回應:「係呀!」Do隨即一臉不屑:「佢睬你都有味啦!」眾人隨即笑起來。

笑完,阿占繼續解釋:「諗到搵Do姐,因為我哋做過《逐格鬥》做得好開心嘛!」Do姐又再插嘴:「但我好niceo架喎,未必係上靶嚟o架喎!」阿占恍然大悟:「諗諗吓其實又真係喎……」Do姐馬上和應:「咁樣呀,咁個節目不如算啦!哈哈哈哈!」

我問艾粒,上次三人合作《逐格鬥》,Do姐做電視的日子這麼長,理所當然是由她做主導;然而,論到開咪做電台節目嘛……「係喎,咁邊個係主導先?」我還未說完,Do姐已質問他們。「嗯……今次冇話主唔主導嘅……一team人冇話分主次嘅……」兩人支支吾吾地說。

Do姐隨即叉着腰,語氣滲着「恐嚇」成分地說:「咁嘅咩?我大牌嚟o架喎!」兩人忍不住聲笑起來。「咁梗係你做主導啦!」當奴謂,接着反問我:「你有冇留意我冇正面望過阿Do姐呀?我唔敢正面望佢o架!」在旁的阿占此時笑得更大聲。

上靶下靶其實已經很清楚。

上周五,三人為新節目舉行記招,適逢Do姐生日,艾粒送上蛋糕之餘,更即場契她做契妹。

除了開咪做電台節目,Do姐最近也會客串《蝦仔爹哋》舞台劇。

早前當奴單飛,跟雲海合作演出〈骷髏頭〉。

快啲收工

這個新節目,以懷舊做主題,暫定三個月。Do姐說,這次答應他們合作開咪,除了因為酬勞合理,還有一個更簡單的原因。「四至六點,我得閒呀嘛!」啤……

「我上晝做運動、做瑜伽,跟住就食晏,夜晚又可能去食吓飯,或者留喺屋企睇吓電視,下晝四至六,好似好得閒喎,咁呢兩位仁兄又合作過,我覺得佢哋幾乖,quite nice啦!(商業)二台我又冇做過,開開心心兩個鐘頭,我咪冇乜所謂囉!」

她說,為了這個節目,她也會親自「碌卡」邀請嘉賓接受訪問。「反正我成日喺TVB都只係喺台慶先見到啲同事,有陣時邊個打邊個,有啲原來好紅嗰喎,我都唔知o架!」此時,只見艾粒兩人無厘頭在勁笑。

去年《逐格鬥》,Do姐和艾粒首次合作,三個最大默契,都是想快快趣趣收工。

於十多年前曾在電台開過咪,Do姐形容,做電台節目始終比較輕鬆,所以沒有壓力可言。「好多嘢其實同上次合作《逐格鬥》一樣理念呀,都係希望早啲收工,唔好麻煩!如果個嘉賓明知會輸,唔該唔好搞咁多嘢,快快趣趣啦!」艾粒即異口同聲和應:「我哋嗰陣好鼓勵人輸o架!」

忽然,Do姐有點擔心地問當奴:「喂,你哋嗰度(電台)冇camera影住o架嘛?」當奴正經地答道:「冇,但門口有好多狗仔隊車o架。」「係咩?」「多o架、多o架、多o架!」「咁如果日日返工,都冇乜嘢好影啦!」「影,影頭一個禮拜囉,一定會。我預計到。」在旁的阿占聽着聽着,又爆笑起來。

艾粒以外,少爺占還會主力他的「野仔」樂隊。

尊師重道

Do姐向來處事作風認真又嚴謹,我問艾粒,經過上次《逐格鬥》的合作,對着她沒有壓力嗎?阿占說:「上次Do姐提點我哋最多,係叫我哋企後少少去嗰盞燈度:『!呢個燈最靚呀!係嘛?』總之跟住Do姐企邊,我哋企邊就得啦!」Do姐露出滿意的笑容來:「吓,你又記得o架喎!」「記得!你仲話我:『寒背呀喂!昂高啲!』咁囉!都係出鏡嘅嘢囉!」Do姐的笑容顯得更滿意。

阿占繼續說:「其實Do姐唔惡o架!funny guy嚟o架!佢好似畀大家印象好惡,連家庭觀眾都會驚咗佢咁!」Do姐也忍不住說:「係囉!我都唔明點解!哈哈!」「Do姐近年最惡,都係港男嗰陣,佢叫啲評判(高八度地尖叫):『scoring please!(畀分啦唔該!)』嗰吓最惡囉!」大家笑起來,Do姐即睥着他。

當奴亦補充:「對住Do姐,唔可以話係壓力,應該係話尊敬囉!我哋係驚做錯嘢,驚符合唔到Do姐要求。其實佢真係唔惡o架!你有冇睇到街口嗰張(Do姐為瑜伽中心做代言人的)大海報?」隨即把雙手放到頭頂去,合十,模仿出海報中Do姐的瑜伽動作。「佢係咁樣對住大家笑o架!」

阿占看着看着,再次爆笑。Do姐沒他們好氣只說:「嗰張(海報)都影得算係咁o架啦!」

年輕有為

調番轉頭問Do姐,跟艾粒合作可有甚麼得着呢?「冇喎!暫時都冇!哈哈哈哈!」答的是艾粒。Do姐向他們皺皺眉才說:「等我知吓啲年輕人嘅嘢,唔會out-dated咁囉!」艾粒即向她擦晒鞋,指她才是年輕人,Do姐亦笑着說:「咁我咪畀佢哋知吓啲年輕人嘅嘢囉!哈哈!」

艾粒和應說,Do姐其實是個科技王。「佢又玩iPad。」阿占插口:「又電子書、又玩App。」當奴道:「我哋介紹乜嘢App畀佢,佢都好藐咁話唔好玩o架!哈哈哈!」

那麼,在Do姐眼中,兩人分別又有甚麼優點呢?Do姐先說阿占:「佢?佢好識投資o架原來!你冇理由唔知呀嘛?佢又有舖頭、又係地主……」阿占尷尬地苦笑起來:「嘩!我都想喎!」

接着,她又輪到講當奴:「呢個?呢個好識諗,起碼有層樓供緊,又娶埋老婆……」此時,當奴臉紅了,搶着對Do姐有點語無倫次:「Do姐,夠啦,你唔好再講喇!我嚟緊有個內衣品牌,諗住搵你做代言人……最多畀你擺番呢個甫士呀!」說罷,當奴又再一次模仿Do姐雙手合十放在頭頂的瑜伽甫士,引得大家又再哄堂大笑。

開咪以外

聽回Do姐和艾粒這個訪問錄音,就像在收聽他們做節目,巴啦巴啦、哈哈哈哈,他們三個確實有着很有趣的默契。

既然如此,可有想過第三次合作的話,會搞甚麼嗎?當奴說:「開畫廊囉!阿占同Do姐都識畫畫呀嘛,有得做o架我覺得。」Do姐反問他:「你都識畫畫o架呵?我記得你嗰次《華麗明星賽》畫咗粒『黑豆』呀!」當奴即更正她:「唔係!係漆黑嘅環境有一點紅色!」哈哈哈哈,又一陣笑聲。

Do姐又再反問他:「咁點解你唔講吓做啲舞台嘢呢?」當奴再正經地回答:「唉,咁你哋會答o架嘛!」Do姐幾乎翻白眼,惟有說:「咁我哋就排一樣嘢可以走埠珠江三角洲啦!總之唔好淨係喺香港,做舞台嘢,排就排成個月,做就只做嗰三場,嘥晒啲時間!」

阿占隨即搭嗲:「我哋希望Do姐帶我哋去登台!佢成日去登台o架嘛!」Do姐便反問他:「咁你有乜嘢喺台上嘅talent呀?」「幫你拎嘢囉!哈哈哈哈!或者不如合作介紹樓盤吖,好似《更上一層樓》嗰啲呢,但我哋只係sell唔靚嘅樓,Do姐只需要做生招牌就得o架啦!」「咁係咪要我介紹劏房呀?」

我建議他們不如試試一齊做瑜伽,他們又再巴啦巴啦起來。「嘩,好辛苦o架!」「你哋兩個男仔檻住條底褲做咪得囉!」「我條底褲太大啦!」

我不敢再搭嘴了,要不然這個訪問應該可以再講多三個鐘……。

Do姐早前旅遊日本後,送給艾粒的iPhone殼手信,可見她其實也很錫兩人。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()