將車當作人,簡單分為理性類與感性類。 
理性:德國車,製作嚴謹,高科技,form follows function。 
感性:意大利車,講賣相,聲靚,官能刺激指數高,性感。 
兩款最新德、意入門級掀背車:寶馬118i M Sport,愛快Giulietta GT Q2,你會點揀?

用家再抉擇
想換部廿零三十萬歐洲掀背車?最好先聽聽用家意見。 
請來有意來年換車的女車迷Dorothy,同你一齊揀。

點解揀現役坐駕福士Golf GT(1.4公升,機械增壓加渦輪增壓,160匹)?
「本來想買Golf GTI(210匹),不過當時是新牌仔,揀GTI,保險實在太貴,所以轉揀低一級的GT。事實證明無揀錯,好揸,慳油(現時油耗約$1.2/km)。」

點先算得上是心目中的掀背車?
「軚感要豐富,不要太輕;波箱要醒,要知我心意;載物空間要夠大,因為行李箱經常『常滿』。」

點解揀歐洲掀背車?
「因為覺得歐洲車比日本車紮實安全,萬一有意外(touch wood),都較有保障。另外,五門掀背車,空間好,間中載家人朋友,好闊落,亦方便帶狗仔去街。」

打算短期內換車?
「是,不過未有目標,想轉玩兩座位開篷跑車,可惜不實用。反而今次兩部車都好吸引,雖則同樣是掀背車,不過無論級數同外形都比Golf GT高同靚,可以認真考慮。」

短評 118i M Sport
•車身同底盤都好紮實 •寶馬始終較有認受性 •M Sport package吸引,入彎準確。

短評 Giulietta GT Q2
•鍾意尾燈同尾門開門把手設計 •中控台設計有心思,雙筒型儀錶靚。 •軚感實在,引擎聲響亮,好有feel。


結果:揀了較感性的Giulietta GT Q2

試車後話 光環
M Sport版屬118i的最高級別,配寶馬賽車部(BMW M GmbH)出品的升級配件。M Sport版所配的擾流部件(尤其是前後泵把及氣壩),落場味十足,揀埋測試車的橙色(Valencia Orange),效果更突出。 售價:$345,500 引擎:1598c.c.,直4;前置,後輪驅動;渦輪增壓 馬力:170匹/4800rpm 扭力:25.5kgm/1500-4500rpm 波箱:8前速自動 輪胎:(前、後)225/45 R17 長/闊/高:4324 / 1765 / 1421mm 軸距:2690mm 重量:1390kg 耗油量:5.7L/100km(公路及市區綜合計算模式) 查詢:BMW Hong Kong 網址:http://www.bmwhk.com

寶馬 118i M Sport 轉型
資深寶馬迷,未必睇得上118i的千六四缸渦輪增壓引擎,擔心力水弱同欠滑溜。實情是,寶馬細c.c.渦輪增壓引擎已好成熟,起步同中段爆炸力已超越兩公升自然吸氣引擎!配埋8速波箱,轉波快夾順,大大腳俾油加速交足功課。

扮酷
德國人性格冷靜含蓄,給人感覺思路清晰。寶馬1系中控台線條同布局層次分明,按掣一字排開。嫌太乖仔無特色?望真,中控台、門邊、中槽都鑲有仿鋁襯藍邊飾板,低調中見心思。

CHECK ! 乘坐.置物空間

愛快Giulietta GT Q2
售價:$299,888 引擎:1368c.c.,直4;前置,前輪帶動;渦輪增壓 馬力:170匹/5500rpm 扭力:25.5kgm/2500rpm 波箱:6前速雙離合器自動 輪胎:(前、後)225/45 R17 長/闊/高:4351 / 1798 / 1465mm 軸距:2634mm 重量:1290kg 耗油量:5.8L/100km(公路及市區綜合計算模式) 查詢:太古汽車 網址:http://www.alfaromeo.com.hk

別無分店
愛快,設計向來大膽任性(例如隱藏式尾門把手),亦好有古典美(例如倒水滴形鬼面罩)。Giulietta雖然只是一般歐洲掀背車,不過,外形好獨特,見過一面,印象難忘。

手繪中控
相比部分車廂設計硬繃繃的同級對手,Giulietta中控台的線條組合好豐富,狹長出風口、橢圓筒形儀錶外框、三角形波棍台,以及與中控台整合的音響顯示屏,似設計師筆下的概念車車廂。

後天救聲
愛快自然吸氣引擎出名靚聲,可惜,近年歐洲車廠熱捧的turbo引擎天生「唱腔」麻麻,點算?愛快從後天着手,調校死氣喉聲響,試圖營造較有層次的聽覺效果。評分結果:十分滿分的話,值七分半。另要讚讚6前速雙離合器自動波箱,夠順夠快!

CHECK ! 乘坐.置物空間

Facebook群組創立
壹號幹線特別設立Facebook群組,網羅最新汽車資訊及新車情報,只需在Facebook以「壹號幹線」為關鍵詞搜尋,或以手機的「QR code」app掃描就搵到。想睇現場試車片段,可以到上述群組、http://hk.next.nextmedia.com或瀏覽壹號幹線YouTube專頁(http://youtube.com/NextOneCar)。

醒你
寶馬多個車系都有「M Sport Edition」,究竟與其他「M系」成員(例如M3、M5)有何 分別?其實,兩者都出自寶馬賽車部(BMW M GmbH),前者主要裝上外形(擾流部件)、懸掛、輪圈、制動等升級零件,而後者則是整部車由該部門設計至生產,所以售價較貴。 Giulietta,聽落似全新車系,一時間,對其市場地位摸不着頭。Giulietta實為147車系(與福士Golf、福特Focus同級)接班人,147車系在2000年推出,2010年停產。車廠領導層為求新意,放棄再以數字命名車系,意大利文Giulietta等於英文Juliet(可譯作茱麗葉)。 ####


左:寶馬118i M Sport 
右:愛快Giulietta GT Q2


Dorothy 
25歲 音樂教師 
大學時主修fine art,熱愛花卉攝影,同時亦鍾意玩車。


貼地 無論坐前座或後座,都總覺得好「貼地」,似坐跑車多過坐掀背車。 後座


三角 半桶型前座,椅背兩側三角厚墊托住腰部,軟熟中帶有充足承托力,坐得特別穩。劈急彎,不會兩邊跣。 前座


就手 尾箱地台淺,存取行李都就手。360公升空間呈偏長型,方便橫放長身物件。


厚切 意大利車坐椅出名厚挺軟熟,有少少似厚切多士。置身其中,好舒服! 前座


快閃 Giulietta與部分同級車(例如福士Golf、奧迪A3)相似,坐椅高度方便上落同發力,擰側身就可以輕鬆企起身。 後座


夠深 車尾肌肉感強烈,空間一定不會差,的確,掀起尾門,350公升的尾箱方正,適合放三尖八角行李(如摺合式單車)。

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()