21歲 Mia雖然已是兩子之母,但因與錢景峰拍拖,模媽身份亦夠晒綽頭,輕易在八模中成功突圍。

娛樂頂點

郭秀雲拆散鴛鴦 姊弟戀半年玩完 潮媽 Mia:佢一樣係帶仔搵食

2010年06月18日

新 8模成員之一 Mia(陳靜儀),一出道就自爆是兩孩之母,更與郭秀雲兒子錢景峰行埋。無奈拍拖僅僅半年,日前 Mia在 facebook自爆和男友分手。有指二人分手,是郭秀雲使橫手拆散鴛鴦。
因伯母嫌棄未能成功箍實有米男友, Mia不甘示弱反擊:「我對得住自己,希望啲人唔好再用有色眼鏡睇我,佢(郭秀雲)都一樣帶仔搵食。」 Mia字字鏗鏘,皆因選美出身的郭秀雲,當年和錢小豪秘密結婚生仔,離婚後就帶埋個仔返頭嫁入豪門,遭遇比 Mia更傳奇。

21歲的 Mia(陳靜儀)因與郭秀雲之子錢景峰拍拖,成為新八模風頭躉。但二人拍拖僅半年, Mia周二晚( 15日)忽然在 facebook自爆與錢景峰分手, Mia表示:「很累了,真的很累了,我明白到做媽媽難,做單親媽媽更難,我吾(唔)知我一個人可以再撐到何時,現實與想像永遠不一樣,我和你,是時候停下來,祝福你,永遠幸福快樂。」
對於女友提出分手,錢景峰亦即時在 facebook回應 Mia,但言語間似有難言之隱,他說:「多謝你,真係多謝你,我真係唔知點話俾你聽,我有幾愛你……陳靜儀你點都要永遠幸福快樂,你是一個很好很好的人。」
有兩子之母的 Mia,有指 16歲讀中四時俾人搞大個肚,意外生完兩件之後便和前夫離婚。 19歲背負「失婚婦人」之名闖蕩模界。年前與比她還細兩年、郭秀雲兒子錢景峰撻着,惹來郭秀雲不滿,更曾暗示 Mia冇可能入門。她說:「做朋友冇所謂。呢次唔會係佢最後一次拍拖。」

 

Mia日前在 facebook自爆與錢景峰分手(圖),錢即時作出回應,但不久便自行刪走留言。
Mia日前在 facebook自爆與錢景峰分手(圖),錢即時作出回應,但不久便自行刪走留言。

 

想做錢家新抱?唔使旨意!(設計對白)<br/>一向緊張囝囝前途的郭秀雲,一早批死兒子和 Mia的姊弟戀只屬短暫式:「後生仔火花只係一剎那,總之佢唔會係我個仔最後一個女友。」
想做錢家新抱?唔使旨意!(設計對白)
一向緊張囝囝前途的郭秀雲,一早批死兒子和 Mia的姊弟戀只屬短暫式:「後生仔火花只係一剎那,總之佢唔會係我個仔最後一個女友。」


 

郭秀雲經濟封鎖

Mia和錢景峰在 facebook的留言依然愛得癡纏,但二人無奈分手,據知全因郭秀雲多翻阻撓,多次出言嫌棄之餘,更對兒子實施全面經濟封鎖。「 Sharon(郭洋名)最初覺得個仔只係玩玩吓,口頭警告叫佢唔好玩上身,不過後來見佢哋咁認真,就開始驚。其實 Sharon私底下都同個女仔傾過,不過始終冇用,所以佢近呢個月開始對個仔經濟封鎖,仲同個仔講,如果你要拍拖,就要自己賺錢。」知情人士說。

 

19歲的錢景峰和 Mia年頭因出席《家有囍事 2010》活動撻着,有指 Mia因結識有米男友,即飛起住屋邨賣雪糕的前夫。誰知二人行埋半年便告分手。
19歲的錢景峰和 Mia年頭因出席《家有囍事 2010》活動撻着,有指 Mia因結識有米男友,即飛起住屋邨賣雪糕的前夫。誰知二人行埋半年便告分手。

 

比起郭秀雲,做老竇嘅錢小豪對 Mia態度正面得多。「我之前都有見過佢,大家都有點吓頭。兩子之母?依家咩年代呀,冇所謂嘅,我覺得佢幾靚女呀!」
比起郭秀雲,做老竇嘅錢小豪對 Mia態度正面得多。「我之前都有見過佢,大家都有點吓頭。兩子之母?依家咩年代呀,冇所謂嘅,我覺得佢幾靚女呀!」

 

獨力撫養仔女

5月 28日(周五),穿着背心熱褲拖住個仔的 Mia,出現於大埔太和邨的幼稚園接女兒放學。據知 Mia離婚前和前夫達成協議, Mia取得一對子女的撫養權。為了賺奶粉錢, Mia除了剝衫做 o靚模,還在馬鞍山中心開舖賣衫。
Mia和錢景峰被爆分手後,本刊曾多次致電 Mia,不過截稿前仍未獲回覆。早前 Mia曾向記者暗示有人睇唔起佢,令她和錢的戀情告急。她說:「我喺街撞過佢(郭秀雲)兩次,但冇同佢講過嘢。我對得住自己,希望啲人唔好再用有色眼鏡睇我。佢都一樣帶仔搵食,其實我同 Andrew拍咗半年拖,佢都見過我嘅小朋友。 o靚模都係一份工,着比堅尼唔係 cheap。我承認以前好錯,但依家唯一能夠做就係賺多啲錢,盡力照顧佢哋。」本刊連日多次致電郭秀雲,但至截稿前仍未有回覆。

 

潮媽接放學<br/>Mia現時獨力照顧分別三歲和五歲的一對仔女,她即使再忙,每日都會堅持接囡囡放學。當日 Mia一身 o靚模打扮到屋邨幼稚園接放學,與其他師奶相比,明顯潮得多。
潮媽接放學
Mia現時獨力照顧分別三歲和五歲的一對仔女,她即使再忙,每日都會堅持接囡囡放學。當日 Mia一身 o靚模打扮到屋邨幼稚園接放學,與其他師奶相比,明顯潮得多。


 

落舖巡業務<br/>在馬鞍山中心開舖賣女裝的 Mia,當日接完放學後,隨即到舖頭巡視業務,更落手落腳幫手招呼客人。
落舖巡業務
在馬鞍山中心開舖賣女裝的 Mia,當日接完放學後,隨即到舖頭巡視業務,更落手落腳幫手招呼客人。


 

麥記醫肚<br/>平時極少煮飯的 Mia,當日晏晝便帶一對仔女到附近商場麥記醫肚。
麥記醫肚
平時極少煮飯的 Mia,當日晏晝便帶一對仔女到附近商場麥記醫肚。


 

宅男輪住影<br/>話晒 8模新崛起,模媽 Mia更成宅男偶像。即使當日拖住對仔女,但仍有大批宅男輪住同佢影相。
宅男輪住影
話晒 8模新崛起,模媽 Mia更成宅男偶像。即使當日拖住對仔女,但仍有大批宅男輪住同佢影相。


 

老嫩同樣愛得激

現年 41歲的郭秀雲, 88年參加首屆國際華裔小姐選美獲得秀軍, 21歲的郭忽然和錢小豪在澳洲秘密結婚,婚後隨即誕下兒子錢景峰,但二人不足三年便離婚收場。離婚後,當時郭秀雲帶着兒子,為搵食經常以三點式泳衣示人,曾拍電影《我為卿狂》和《省港流鶯》。直至 03年結識已故「鋼鐵大王」龐鼎元之子龐傑才慢慢淡出娛圈。傳奇身世和模媽 Mia十足倒模一樣,難怪被 Mia反寸還擊。

 

Mia雖然離婚,但和前夫感情不錯,她亦間中相約前夫和一對仔女天倫樂。
Mia雖然離婚,但和前夫感情不錯,她亦間中相約前夫和一對仔女天倫樂。

 

自從下嫁龐傑後,郭秀雲身份、生活三級跳,一洗以往性感女星形象。
自從下嫁龐傑後,郭秀雲身份、生活三級跳,一洗以往性感女星形象。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()