張崇基和太太擁着囝囝入懷,夫婦有子萬事足。

現年42歲的歌手張崇基上周一升呢為人父,圈外太太 Mable為他剖腹產下5磅半龍仔 Kristopher,小寶寶是父母混合體。新秀出身的崇基表示早已用音樂胎教囝囝,日後亦會用音樂栽培兒子成長,讓囝囝更有節奏感。

歌手張崇基被胞弟張崇德爬頭結婚生子,去年崇基和圈外太太 Mable急起直追,上周一便升呢做了龍爸媽,初生囝囝重5磅半,精靈活潑,取名 Kristopher,崇基指中文名未改,有意用翹字,由於筆劃多,所以兒子要乖乖避免被老師罰抄。雖然崇基希望再生 BB,但現階段要湊好囝囝才敢再造人。崇德和太太劉美娟則帶子女到醫院探望。


張崇基為囝囝英文取名 Kristopher,他像爸爸一樣愛玩水。


張崇基升呢為人父,胞弟張崇德一家到賀。


張崇基表示親陪太太入產房,直擊囝囝出世情況。 資料圖片

家有孖寶協助

崇基指照顧太太十月懷胎到進產房直擊兒子出世,過程很快,他昨日在電話中說:「真係好似眨吓眼,屋企就多咗個新成員,咁啱太太睇開嘅醫生突然有病,佢剖腹時要轉個新醫生,我喺產房先第一次見,大家冇乜溝通。」但見到囝囝出世都非常感動, Kristopher的五官精緻,眼仔睩睩如媽咪,但笑容則像熱愛滑水的爹哋,充滿陽光味。
有照顧一對姪仔姪女經驗的崇基,這次實戰湊 BB時,就沒有出現蝦碌情況,他說:「好彩我媽咪同岳母都幫手,呢啲時候真係家有一老,如有一寶,有兩位老人家協助湊 BB,我哋就輕鬆啲。」崇基不敢對囝囝有太大期望,只求他可健康成長。問到還追囡囡嗎?崇基說:「家 BB太細,湊好一個先諗,照顧 BB要好多時間同心機。我始終覺得一個太孤單,好想多個伴有商有量。」

 

父親節倍感動

歌手出身的崇基表示會用音樂培育兒子成長,他說:「音樂係有節奏,對佢腦仔成長好有幫助,協調都會好啲。 BB喺媽咪肚,我哋就畀音樂佢聽做胎教,佢都特別手舞足蹈。」 Kristopher的出生,令崇基趕及在今年度過首次已為人父的父親節,他說:「嗰日我返咗教會,牧師仲專登同場中父親作祝禱,好感動。」
採訪:比華利

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()