鍾嘉欣失眠三月急停工

向來工作認真的鍾嘉欣,拍攝《蒲松齡》時竟猶如一Pat爛泥,原來當時她長期失眠,可幸最終不藥而愈,她望觀眾可對她網開一面。


嘉欣早前失眠三個月,令她拍《蒲松齡》時表現失準,如今重拾佳態,她直言會努力報答觀眾。

提起那段日子,嘉欣露出痛苦表情:「失眠咗三個月,個人狀態好差,(因為壓力瞓唔到?)唔係,剛剛放完假返嚟都冇事,仲好開心,但有一日瞓唔到,第二日又係咁,跟住就開始完全瞓唔到。」

未幾就接拍《蒲松齡》,戲份重加上角色好悲,嘉欣愈想瞓得好儲足精神工作就愈難入睡,她表示:「嗰時抵抗力差,成日病,皮膚敏感,返到屋企見到張床都驚,因為點都係瞓唔到,要媽咪扯我至肯返工,幾乎拍唔到落去。」可幸同劇的陳法拉、馬浚偉經常開解她,紓緩她不少工作壓力,令嘉欣心存感激。


鍾嘉欣密密做,不知不覺壓力大增。


捱過辛苦的日子,嘉欣終於重現笑容。

閉關養病

辛苦地捱過了該段日子,隨後嘉欣又接拍另一劇集,她知道這樣的狀態不可能繼續開工,於是要求休息一星期,在休息期間,嘉欣不接任何電話,再加中醫治療,終於慢慢好過來:「當時媽咪好擔心,成日幫我捽頭捽腳,(媽咪有冇叫你唔好做?)冇,佢只叫我唔好接得咁密,不過今次係一個經驗。」

經歷今次「大病」,嘉欣更覺得不可能因自己而影響到他人,所以日後工作都會更負責,努力做好每件事,並望觀眾可原諒她今次的失準。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()