現今80後的少女為上位,人人搶住拋胸做o靚模,06年港姐冠軍陳茵媺(Aimee)卻反其道而行,成名後即將34D「枕頭胸」刻意收埋,又把秀髮剪短,轉走型女路線,雖然與「女神」和「咪神」等名字斷緣,但她仍樂在其中:「好多人同我講,話冇Noise唔好,但我做嘢係睇自己,希望能做一個真正演員,靠實力令自己進步,而唔係編作故事等人留意我。」

由初選港姐至今,Aimee屢被傳整容、隆胸,她直言已聽到厭倦,並決絕地說:「其實我係好介意畀人講身材,呢啲問題答咗好多次,好悶……唔答。」


擁有34D「枕頭胸」的陳茵媺,參選港姐時令人眼前一亮。
擁有34D「枕頭胸」的陳茵媺,參選港姐時令人眼前一亮。


成名後刻意封胸的陳茵媺,把秀髮剪短,轉走型女路線。
成名後刻意封胸的陳茵媺,把秀髮剪短,轉走型女路線。



抱不平強出頭

在加拿大土生土長的Aimee,性格開朗活潑、說話爽直,想不到「整容」和「隆胸」這些港姐必答題會考起她,令人覺得是受到某種壓力而被迫「封口」。Aimee說:「唔係,依家作為一個公眾人物,做嘢或講嘢都可能會影響其他人,我都有好多小朋友Fans,可能係別人嘅榜樣。」



她坦言在加拿大讀書時做事較激進,遇不平事件便會出聲:「細個好鍾意抱不平,見同學仔畀人蝦我會立即出頭。記得有次同同學去Coffee Shop溫書,見到一個着得好污糟、身上發出臭味嘅男人想買一杯咖啡,但畀職員拒絕,我就忍唔住上前同職員理論,佢解釋係擔心影響其他客人,喺做生意立場係啱,但當時外面落緊雪,點解可以咁不近人情?我覺得冇道理拗到底,好彩最後對方都有賣畀佢。但諗番轉頭可能做法太衝動,依家可能會私下講,或者用更和平方式去處理。」



唔介意冇星味

Aimee聽教聽話,難怪深得無綫高層歡心,有傳她是老闆娘方逸華的世姪女,成功揮抵「咪神」徐淑敏搶閘拍《同事三分親》,去年再憑《烈火雄心3》的出位女警,奪得台慶飛躍進步女演員獎,事業恍如坐穿梭機暢通無阻。最近她又接到「筍Job」,與李司棋和毛舜筠等好戲之人拍攝新處境劇《天天天晴》,有助鄰家女孩形象更入屋,她說:「依家做藝人最重要係親民,寫Blog、上微博都可以幫助同各地Fans Close啲,即使畀人話我冇星味都冇所謂,因為我就係我!」



感激家人支持

有今日的成績,Aimee自言多謝家人:「當初嚟香港只係第一站,打算每隔一、兩年就去另一個地方工作,好似日本、巴黎、意大利同德國,認識各地文化,估唔到表哥一句話就改變我一生,佢提名我參選港姐,Daddy唔贊成我留喺娛樂圈,怕呢行太複雜,後來知我鍾意演戲,因為唔識睇中文,我每日都E-mail劇本畀佢,佢就用電話逐個字翻譯畀我聽。」她更暱稱爸爸做「男朋友」:「佢每次嚟香港都好似男朋友咁跟出跟入,陪我入廠,等我收工。(你Daddy買咗層樓畀你?)我有份供o架!佢只係畀首期,依家想努力搵多啲錢換大屋,等Daddy、媽咪同細佬嚟香港有地方住。」



被視為掌上明珠的Aimee孤身來港三年,間中都會思鄉病發:「我係一個有好多正能量嘅人,但有時都會寂寞,初初唔適應新環境,之後去領養咗兩隻貓,唔使對住四幅牆。」



專一拒拍散拖

除了貓咪,難道Aimee從沒想過找個男友來慰藉自己?她笑說:「冇呀!依家以工作為重。(咁多年都冇人追?)咁又唔會,我係靚女嚟o架嘛!」她對感情事大賣關子,過去亦鮮有緋聞,僅傳過過氣歌手陳紀匡(原名陳建穎)、港男高鈞賢,而最近一次便是與《畢打自己人》的拍檔沈震軒(Sammy)一齊行街食飯,但她統統否認:「同Sammy傳緋聞覺得好好笑,我連佢電話號碼都冇。(又約出街?)日日拍劇都見到,做完嘢去食飯有幾難?」她自認是個專一的人,不希望太濫交:「我唔會亂嚟!唔想拍吓散拖就算,想搵一個長期發展嘅對象。(有咩條件?)感覺最重要,緣分嚟到冇得講,我唔鍾意啲成日換畫、口花花嘅公子,最好唔好揀圈中人啦!因為我返工時間亂,如果佢時間又亂就會好複雜。」



後記:最愛雀斑

早前Aimee返加拿大三個月探屋企人充電,不用開工的她,每日只顧吃喝玩樂,雖然人精神了,但卻被面上的雀斑出賣,連粉底都掩蓋不住,難得Aimee一點都不在乎:「冇所謂呀!其實我好鍾意雀斑,細個時會約埋成班同學去曬太陽,我哋專登唔搽防曬,仲將頭岳起面向太陽,覺得愈多雀斑愈靚。」


陳茵媺希望靠實力令自己進步,當一個真正演員。
陳茵媺希望靠實力令自己進步,當一個真正演員。

陳茵媺 入行5大事



雙料港姐

06年當選「香港小姐」冠軍兼奪「國際親善小姐」的陳茵媺,成功撼低「咪神」徐淑敏、呂慧儀、黃瑩等大熱,之後簽約成為無綫旗下合約藝人,獲公司力捧。



放大圖片



放大圖片



哭訴被屈

07年第一次參與電視劇《原來愛上賊》演出,為飾演男仔頭女警,Aimee一改淑女形象將頭髮剪短,令人耳目一新。期間有傳遭陳法拉「明屈」,要向人哭訴。



猛人撐腰

Aimee被爆其父與邵氏製作總監黃家禧是世交,而黃家禧則是無綫主席方逸華的表弟,有猛人撐腰,即傳出踢走徐淑敏演出《同事三分親》。



隆胸傳聞

Aimee選港姐期間胸部時大時細,隆胸傳聞甚囂塵上,至去年又被指下巴離奇變短,但她一概否認。



奪飛躍獎

Aimee在《烈火雄心3》飾演剛烈女警,主動追求黃宗澤,演出入型入格令她一舉彈出,09年以一面倒姿態奪得「飛躍進步女藝員」獎,在台上激動落淚。



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()