今日父親節除了陪爸爸睇世界盃,不少藝人亦各有慶祝活動,其中何傲兒大讚老虎爸爸體貼!

何傲芝(GiGi)與何傲兒(Lily)是圈中出名孝順女,她們趁父親節答謝爸爸何世根(Peter)多年來無微不至的照顧,除了請他飲茶外,更送上Hermes領呔,非常體貼。


何傲芝(右)與妹妹何傲兒輪流餵爸爸食點心後,亦獲爸爸「反餵」。
何傲芝(右)與妹妹何傲兒輪流餵爸爸食點心後,亦獲爸爸「反餵」。


何傲兒(左)與何傲芝齊齊向爸爸送吻。
何傲兒(左)與何傲芝齊齊向爸爸送吻。




何世根獲兩名女兒送上領呔,即席試戴。
何世根獲兩名女兒送上領呔,即席試戴。

Lily指爸爸在家中雖然有「老虎」的稱號,但其實十分溫柔:「有時收工成半夜3點幾,佢會專登揸車喺電視城門口接我。同埋每次我夜返屋企,佢都會等埋我先瞓。」



GiGi感激爸爸鼓勵

GiGi亦盛讚爸爸是善解人意的人,每次她們犯錯,都不會嚴苛責備,反而會盡力幫她們處理問題。GiGi最近遇車禍,坦言當時打算不再揸車,但經過爸爸的開解及鼓勵,她努力克服陰影:「車禍之後感受到家人對我嘅支持,同屋企人關係仲Close咗,我都返多咗屋企食飯!」



為愛女約見樂易玲

聽完囡囡連番讚賞,Peter亦笑逐顏開,並說:「囡囡細個嗰陣,曾經為咗佢哋升學搬屋18次,每次都為咗想屋企近學校而搬屋,依家為咗遷就佢哋返電視城返工,就成家搬咗去將軍澳住。」雖然兩女現已脫離校園,不用再見家長,但Peter仍主動要求與她們的上司樂易玲見面,希望從中了解囡囡的工作性質,明白她們在娛樂圈發展的前景。兩女為報親恩,更即場錫爸爸一啖,並大叫一聲:「我愛你!」

專案組
何傲兒間中因工作關係而收夜,幸得爸爸揸車接送。
何傲兒間中因工作關係而收夜,幸得爸爸揸車接送。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()