陳冠希( Edison)為撐前晚農夫演唱會,當晚自淫照事件後首次踏上紅館舞台,事後亦有出席慶功宴,至於他何時再踏舞台? Edison直言:「我冇諗,做好新歌先等大家聽吓,講真我上台有壓力,好怕紅館,我諗我唔會喺紅館唱,有陰影,感覺唔舒服。」 Edison透露新碟將於 10月推出,當中八成是國語歌,其他是廣東歌,歌詞則全是自己的心聲。

復出順其自然 放大圖片
Edison睇騷時興奮得手舞足蹈。

Edison睇騷時興奮得手舞足蹈。

為了新碟 Edison表示屆時會做宣傳,豈非 10月是他復出之期? Edison說:「唔知呀,乜我有走開過咩?可能係停咗,一切順其自然,其實我一直都係工作緊,家最緊要自己開心。」是否依舊計劃賺夠一億和女友 Vincy結婚? Edison笑言:「我仲有好多要賺,最緊要係自己努力,錢多未必會開心。」問女友有否聽他的新碟, Edison坦言她只鍾意他的人,一向甚少聽他唱歌。採訪:馬建華攝影:黃文成


Edison接受訪問時表示新碟將於 10月面世。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()