去年o靚模寫真大戰,周秀娜(Chrissie)贏得漂亮一仗,雖然今年要再接受30多個o靚模「胸」湧夾擊,但以「3D洞房」為寫真賣點的她坦言最大對手只有自己。不過在拍攝裸體照片時,Chrissie也曾感到尷尬,幸經過warm up之後,她已視攝影師為老公,而且愈脫愈輕鬆。


今年26歲的周秀娜,希望在30歲嫁人生仔。

天賦魔鬼身材及EQ爆棚的Chrissie,縱使今年面對四面八方o靚模來勢「胸胸」的夾攻,仍處之泰然未有將她們放在眼內。Chrissie說:「去年推出第一本寫真時候,大家都未曾認識周秀娜,好想藉住本寫真等多啲人去了解我,所以本寫真拍攝咗我最自然嘅一面,隨心演繹番自己就可以,某程度上可以講話影得好Relex幾輕鬆。」


半裸最激最難忘

Chrissie續說:「今年大家已經唔當我係新人,而且今次寫真要求唔同咗,自自然然畀自己嘅壓力又多咗,臨飛之前幾晚都冇覺好瞓,個腦不停去諗應該點影,又驚唔夠瞓唔上妝又水腫,好驚影得唔滿意。」其實自尊心過強的Chrissie唔係驚對手圍攻,唔係驚銷量,唔係驚外間輿論,最驚都係過唔到自己心理關口。

今年Chrissie早已養精蓄銳,遠赴歐洲蒙地卡羅及尼斯,進行為期8日的拍攝工作,除了感到壓力外,她還有比上次更大的性感挑戰。

「半裸算係最激同難忘,一來個班底係首次合作,所以未必一嚟就做到想要嘅效果,大家都要慢慢warm up,二來雖然成間房清咗場只得我同攝影師,但我知要好信任佢先會影得靚,所以佢亦都有主動畀番個效果我睇,大家都覺得滿意,所以都冇話尷尬。不過由於事前知道主題係度蜜月,所以我當咗攝影師係我老公,加上為營造浪漫氣氛,所以影半裸時候燈光較暗,差啲當咗佢係Avex,好彩旅程完咗可以即刻抽離到。」


周秀娜對稍後推出的寫真集充滿信心。


周秀娜無懼30多個o靚模「胸」湧夾擊,最大對手仍是自己。


周秀娜雖然做了「空中飛人」,但依然狀態十足。

空中飛人想媽媽

由於今次寫真主題圍繞蜜月,大玩新婚洞房夜,在服裝方面不但要若隱若現的性感內衣,而且還要擺出各種嫵媚誘人的眼神及姿態,加上噴血的半裸床照,比起三點式水着晒4吋事業線更惹火撩人,難怪她直言已達到性感的極限。

「寫真女王」之名對Chrissie而言當然有得有失,今年的「空中飛人」生活令她失去不少共享天倫的時間。

「試過有一個星期要天南地北周圍飛,當媽咪打電話嚟佢第一句就問我:『阿囡,你依家喺邊一個國家?』又問我今晚返唔返到嚟?使唔使留碗湯畀我?雖然佢無親口同我講話掛住我或者係擔心我,但我真係感覺到佢想見吓我,想知我有冇定時定候食飯,又驚我做嘢太辛苦,嗰刻好想喊,先察覺到自己忽略咗屋企人,就連母親節都要靠微博同媽咪講『母親節快樂』,好驚一講電話就收唔到線。」

家庭事業兩兼顧

經過搏到盡的一年,不論出寫真、演戲,甚至連發夢都未想過自己會去唱歌同跳舞都嘗試過,Chrissie下一個目標會是甚麼呢?她說:「依家都係想30歲前結婚,唔單止要有自己嘅家庭,而且要兼顧埋事業。入行之後我發覺愈來愈鍾意表演,我知做模特兒有時間限制,所以我嚟緊好想拍多啲電影,接觸到唔同角色,對於同年紀嘅人,我會好好珍惜每一個機會。」

後記:約訪問要「唧牙膏」

約Chrissie做訪問可謂「幾經波折」,她從起床開始便一直忙個不停,訪問與拍照要分兩個時段進行,當日Chrissie的經理人左度右度說:「佢今個星期得聽日會喺香港,但佢朝早九點call time化妝set頭,跟住又做大圍活動,你唔介意可以到時做咗訪問先,然後到兩點佢又要過海睇牙,個牙醫已經唔可以再畀佢改期,四點又要casting,七點要去尖沙咀排舞,九點到十一點學戲,不過你可以喺七點前攝時間影相,最好地點喺番尖沙咀……」當日遲到的Chrissie萬分抱歉,結果她又要遲了一小時才排舞,電話訪問的時間更是凌晨兩三點才開始。原來她的時間就好像唧牙膏般一點一點唧出來。

文:專案組 攝:沈健程

服裝:Duras Ambient

場地:Red Quarter

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()