新 8模成員馬卓寧( Vibeke)在模界打滾多年,為敲響知名度,她今年加入新 8模團,希望賣肉博反彈。 Vibeke甜笑起來,樣子雖帶有李心潔影子,但論搶鏡仍不及其左腹愛的紋身。「紋身李心潔」 Vibeke直認紋身是個舊愛印記,她說:「嗰紋身係我同 ex(前度男友)嗰名,當時去紋有少少貪得意,我真心對待呢段感情先咁做,不過大家最後唔夾分咗手。」

放大圖片
Vibeke日前在泳池曬太陽,希望曬一身健康膚色。

Vibeke日前在泳池曬太陽,希望曬一身健康膚色。

放大圖片
Vibeke為打響知名度,希望賣肉吸納電車男粉絲。

Vibeke為打響知名度,希望賣肉吸納電車男粉絲。

無意洗走紋身

愛人遠去,紋身卻留在肚皮作見證, Vibeke表示暫無意洗走,她說:「咪當回憶,我冇後悔,成個過程,大家都成熟咗同成長咗,當係一個經歷。最初構思係紋到好似粒鑽石,但出嚟又唔似,或者遲啲我搵紋身師傅再加啲花紋上去,等佢冇咁單調,可以諗吓加啲紅色嘅花,紅色甩甩哋變粉紅色都靚。」自爆現在感情空白的 Vibeke,可擔心將來新歡看到其肚皮紋身妒忌?她說:「好少事,我唔會再喺身體紋,如果要紋就會喺一啲可以遮到嘅位,始終有紋身對拍嘢唔方便。」採訪:比華利攝影:葉君海髮型、化妝: Kathy L. of Ciao Bella泳衣提供: X Game

放大圖片
Vibeke暫無意洗走舊愛紋身,更準備加添紅花紋身點綴。

Vibeke暫無意洗走舊愛紋身,更準備加添紅花紋身點綴。

放大圖片
感情空白的 Vibeke,惟有寄情工作大騷 B奶本錢。

感情空白的 Vibeke,惟有寄情工作大騷 B奶本錢。

馬卓寧( Vibeke) 放大圖片
身形纖瘦的 Vibeke,樂意分享喼弗秘訣。

身形纖瘦的 Vibeke,樂意分享喼弗秘訣。

年齡: 28歲三圍: 31B、 24、 34身高: 5呎 4吋體重: 100磅工作經驗:現為新 8模成員,有 5年模特兒經驗


「紋身心潔」 Vibeke是新 8模成員,她笑言當年貪得意在左腹紋上男友的名字,可惜兩人現已分手。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()