焦媛獨愛未婚的自由

焦媛與尹子維合作無間,具備相當默契重演舞台劇《金鎖記》,焦媛大讚對方有男人味又靚仔,但卻不是自己杯茶,完全沒有觸電的感覺!


焦媛表示結婚對她來說,未必是一件好事。

焦媛與尹子維合演的舞台劇《金鎖記》,去年在港演出十四場後,到了內地巡迴再演出了共八場。二人回港後即再投入香港的重演作出準備,今次會再演出十七場,成績驕人。

私下唔啱嘴形

焦媛表示休息了一段時間後,發覺尹子維「大隻咗」,她說:「有次綵排佢要孭住我,佢問我係咪輕咗。我先發現原來係佢大隻咗囉,原來係佢不停做Gym。」焦媛坦言對方是典型的靚仔,亦具有男人味,但卻不是她那杯茶,她說:「劇入面可以投入,但我同佢唔啱嘴形,私底下唔啱我,完全無觸電嗰種感覺,唔明點解咁多女仔鍾意佢。」


焦媛每次穿上紮腳鞋,均表現得苦不堪言。


焦媛雖然每場均被尹子維孭着,但完全沒有過電感覺。

完成多年夢想

對於早前男友高志森表示若她拿到舞台劇獎最佳女演員,便會與她註冊結婚,但可借最終落空收場,焦媛表示沒有失望,她說:「可以點啫?唔通上訴咩!我仲大把市場,有排揀,結咗婚反而無咗依家種自由自在生活。」稍後,焦媛還會充當導演主理歌舞劇《我的快樂時代》,完成她多年來的夢想。問到會否向高志森請教,她說:「唔會啦,話明我執導,唔想有太多佢嘅嘢。」

焦媛不婚宣言唔嫁高志森

焦媛與尹子維主演的舞台劇《金鎖記》載譽重演,焦媛大讚拍檔靚仔有型。與高志森拍拖多年的她,更揚言不會結婚綁住自己。

舞台劇《金鎖記》重演十七場,演員焦媛與尹子維作最後準備,焦媛表示自內地巡迴演出後,回港休息了一段時間,再遇尹子維時發現他「大隻咗」,她說:「因為綵排時佢要孭住我,佢問我係咪輕咗。我先發現原來係佢大隻咗囉!原來係佢不停做Gym。」焦媛大讚他有男人味,但卻不是她那杯茶:「劇入面可以投入,但我同佢唔啱嘴形,私底下唔啱我,完全冇觸電嗰種感覺,唔明點解咁多女仔鍾意佢。」


焦媛紮腳踩蹻演出,是她最辛苦的一件事。
焦媛紮腳踩蹻演出,是她最辛苦的一件事。


焦媛被尹子維孭着演出,但沒有過電感覺。
焦媛被尹子維孭着演出,但沒有過電感覺。



初執導演筒

談到劇中的辛酸,焦媛大嘆紮腳踩蹻時最難受,她說:「對鞋好細,仲要喺舞台度行嚟行去,每次對腳都夾到瘀晒,真係好辛苦。」早前男友高志森承諾若她拿到舞台劇「最佳女演員」獎,便會與她註冊結婚,可惜最後沒有拿獎,她說:「冇失望。可以點啫?唔通上訴咩!我仲大把市場,有排揀,結咗婚反而冇咗依家自由自在嘅生活。」工作不斷的焦媛將執導歌舞劇《我的快樂時代》,她說:「一直都有呢個心願,希望可以盡快達成。(向高志森請教?)唔會啦!話明我執導,唔想有太多佢嘅嘢。」

影視組
焦媛笑言仍有大把市場,不心急結婚。
焦媛笑言仍有大把市場,不心急結婚。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()