Cat為本刊影了一輯性感照,只得 18歲的她對自己的身形非常有自信,就算半裸都冇 say no,誓要證明自己身材冇花假。

娛樂頂點

被富家子情傷 翻版李嘉欣 Cat凸點起錨

2010年06月18日

要做個成功 o靚模,除咗要有樣有身材外,都要肯搏先有機。今年正式加入 o靚模戰團嘅 Cat(陳雅絲),最近喺澳雪沐浴露電視廣告中真身出浴,廣告一出即紅爆網絡。
澳雪女 Cat只得 18歲,係末代會考生,瓜子面加一雙大眼睛,個樣似足大美人李嘉欣,再加上 5呎 7吋身高,人仔細細膽色過人,為本刊影相唔止肯大露背,就算凸點都冇 say no。
Cat拍過 4次拖,今年 2月戀上花心富家子許智森,拍拖兩個月便踢爆男友一腳踏兩船。受情傷後, Cat搏盡起錨,聯同 4位 o靚模拍攝「妄攝」寫真(讀者可以過手癮撕開女主角嘅衫),務求殺出血路!


陳雅絲 Cat

出生日期: 1992年 3月 7日
三圍: 33C 24 32
身高: 5呎 7吋
學歷:葵涌循道中學應屆會考生
所屬公司: Pure Models Ltd

澳雪新一輯果萃花語沐浴露廣告中的女主角 Cat(陳雅絲),五官標致身形高䠷,天生就是做模特兒的好材料,不過 Cat正式簽 Pure Models只是去年的事。 08年她趁暑假參加過 Game Girl選舉,最後敗給 E cup Baby劉欣宜及 Rainbow胡心諾,屈居季軍,由於 Cat要預備會考,因此未有積極入行。

 

又真係有 9成似我喎!(設計對白)
又真係有 9成似我喎!(設計對白)

 

33C激凸<br/>外表成熟的 Cat,常被質疑真實年齡不止 18歲,其 33C豐滿上圍得天獨厚,就算凸點都冇有怕。
33C激凸
外表成熟的 Cat,常被質疑真實年齡不止 18歲,其 33C豐滿上圍得天獨厚,就算凸點都冇有怕。


 

等放榜正式出道

不過現正等待放榜的 Cat,已決定正式入行做 o靚模,「以前要兼顧讀書,所以冇諗過正式簽 model公司,接 job都係抱住玩玩吓心態。依家考完會考,雖然未知成績點,我都會繼續讀書,如果升唔到中六,都會讀副學士課程。另一方面,我亦會全身投入模特兒事業,公司會為我爭取工作,我希望拍多啲電視同平面廣告,想知名度高啲。我覺得自己身形、高度同五官比較優勝,絕對有信心喺 o靚模中突圍而出。」

 

有米男友曝光<br/>今年 2月, Cat與富家子 Louis許智森戀上,熱戀時男友常帶她出席朋友飯局,不過拍拖兩個月, Cat便因男友一腳踏兩船而分手。
有米男友曝光
今年 2月, Cat與富家子 Louis許智森戀上,熱戀時男友常帶她出席朋友飯局,不過拍拖兩個月, Cat便因男友一腳踏兩船而分手。


 

愛的存根<br/>未分手前,男友許智森與 Cat到中環夜店 Volar消遣,埋單二千多元由男友簽卡支付,男友更即場在存根上寫上 love cat的字句,令 Cat非常冧。
愛的存根
未分手前,男友許智森與 Cat到中環夜店 Volar消遣,埋單二千多元由男友簽卡支付,男友更即場在存根上寫上 love cat的字句,令 Cat非常冧。


 

網友大讚澳雪女

在澳雪新一輯果萃花語沐浴露廣告中,多位模特兒只用沐浴露的泡泡遮住重要部位在天橋上行 catwalk,當中最搶鏡的就是 Cat,其後一個背面全裸的出浴鏡頭,更由 Cat親身上陣。

 




 




 

讚似混血兒
讚似混血兒

 

廣告中最索
廣告中最索

 

唔露點就得

Cat對住鏡頭便會自動波擺出各款殺人 pose,但唔多鍾意講嘢嘅佢自言最怕做訪問。
Cat對住鏡頭便會自動波擺出各款殺人 pose,但唔多鍾意講嘢嘅佢自言最怕做訪問。

 

上周五( 11日) Cat到影樓為本刊拍照,她性格文靜很少說話,但當拍攝性感照時即自動波上電,半裸凸點全冇詐型,非常專業。 Pure Models經理人透露,當初澳雪要搵一個模特兒拍廣告,講明要親身上陣露背出浴,結果只有 Cat肯露,最後成功接拍這個廣告,證明她相當進取。
對於一入行便要拍出浴廣告及性感寫真, Cat表示事前已有心理準備,更明言為搏上位在所不計。「呢次係我第一次拍性感寫真,個過程都幾好玩,我哋幾個女仔打成一片,好開心。至於一入行就行性感,其實我接受能力都幾高,只要影得靚唔露點唔露毛我都可以接受,依家競爭咁大,唔搏真係唔得。不過平時我唔係咁隨便 o架!去街亦唔會好暴露,為工作先會性感咋!」

夜店搭上富家子

Cat出生普通家庭,自小父母離異,跟母親生活。 Cat 15歲已經初戀,至今拍過 4次拖,令她最深刻的是 4個月前與富家子 Louis許智森的一段情。她說:「今年 2月,我同 Louis喺一個 party由朋友介紹認識,當晚我着住高踭鞋喺舞池企唔穩,佢一手拖住我,之後都冇放手,我哋就咁開始咗。最初拍拖時,佢用好多心機同時間去我,佢住山頂種植道獨立屋,我自知屋企冇錢,同佢有好大距離,但佢一啲都唔介意,仲對我好好。佢會帶我出去見佢朋友,等我融入佢嘅生活圈子,我以為搵到一個對自己好嘅人,點知我問佢屋企背景,家族做咩生意都唔肯講,好似有好多嘢唔想俾我知。我哋拍咗兩個月,朋友同我講原來佢有個拍咗幾年嘅女朋友。我真係好蠢,我自問好認真去對待呢段感情,結果令我好傷心同失望。」之後 Cat決定分手,靠自己努力工作賺錢,唔再沉迷拍拖釣金龜。
問 Cat賺到錢後最想做甚麼,她說目標是買樓,「我自小屋企冇錢,都係住公屋,我希望有錢買層樓同屋企人住,等家人有個安樂窩。」 Cat為買樓而犧牲色相,勁似無綫熱播的大陸劇《蝸居》,聽落都幾欷歔!

 

日本潮興「妄攝」寫真

近年日本水着寫真界興起的「妄攝」寫真,其實是同一個 pose影兩張相,一張是女孩穿上正常衣服,另一張則只穿內衣或裸體,當讀者撕開穿衣照片時便看見性感照片,以滿足一眾男 fans的無限遐想。「妄攝」寫真集在日本大賣,就連星野亞希、原幹惠等亦推出「妄攝 for iPhone」寫真,任由 fans用手指撕開衣服。
而今次由 Pure Models公司推出的《 Inside》妄攝寫真集,女主角除 Cat外,還有旗下 4位模特兒,包括 Debby、 Iris、 Kinki及 Norain,內有 OL及學生等造型,務求搶盡宅男市場。

 




 




 

撕前
撕前

 

撕後
撕後

 

15歲似袁靚靚<br/>3年前嘅 Cat唔識打扮唔識化妝,李嘉欣靚樣未成形,反而似未紅嘅袁詠儀。
15歲似袁靚靚
3年前嘅 Cat唔識打扮唔識化妝,李嘉欣靚樣未成形,反而似未紅嘅袁詠儀。


 

清純校服 look<br/>就讀葵涌循道中學嘅 Cat,着校服個樣好清純,記者問佢係咪校花,佢話:「唔係喎!學校大把人靚過我。」
清純校服 look
就讀葵涌循道中學嘅 Cat,着校服個樣好清純,記者問佢係咪校花,佢話:「唔係喎!學校大把人靚過我。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()