close

印度直擊 港姐晒比堅尼驚見火柴人8號彭慧中 D Cup崛起

【第 38屆港姐之一鳴驚人】 15位候選港姐昨日繼續在印度拍攝外景,並首度穿上三點式泳衣示人,不過眾佳麗普遍身形偏瘦,貌似郭可盈的 7號何樂翩更是排骨之最。不過黑馬 8號彭慧中憑 D cup暴乳崛起,榮登港姐咪神搶盡風頭,勇挫大熱「的骰湯唯」 11號李文煊。


其他娛樂名人影片

眾準港姐昨日在印度 Samode Palace Hotel首度穿泳衣示人,擁 D Cup巨咪的 8號彭慧中穿上三點式後特別自豪,身材勁又狀態勇,橫掃全場佳麗; 3號張藝婷及「脹爆祖賢」 15號張秀文也身材驕人,但其他佳麗大多身形偏瘦,排骨組成員包括 7號何樂翩、 9號李雪瑩及 10號馬鈞怡,尤其何樂翩瘦骨嶙峋猶如患有厭食症,我見猶憐。

放大圖片
7號何樂翩瘦如火柴人,心口可以彈琵琶。

7號何樂翩瘦如火柴人,心口可以彈琵琶。

放大圖片
「脹爆祖賢」 15號張秀文身材也相當有睇頭。

「脹爆祖賢」 15號張秀文身材也相當有睇頭。

7號何樂翩自覺健康 放大圖片
15位準港姐昨日首度以三點式示人,但大多佳麗皆身形偏瘦。

15位準港姐昨日首度以三點式示人,但大多佳麗皆身形偏瘦。

21歲的彭慧中昨日驟成風頭躉,談到自己的身材時,她說:「 OK啦,都係遺傳,我身材平均嘅。」她又笑言佳麗瘦人多:「我企埋佢哋側邊覺得自己肥,唔係想減,係想練多啲肌肉。」身高 5呎 7吋的何樂翩體重僅約 100磅,瘦如火柴人,她卻說:「我由細到大都係咁,唔覺有乜嘢問題,每個佳麗有唔同嘅靚,需要嘅身材唔同。」是否滿意自己身材?她說:「覺得自己健康舒服咪得囉。」李雪瑩雖瘦但現腹肌,她承認小時候有練體操及跳彈床:「但我食極唔肥,嚟到印度瘦幾磅。」

11號李文煊收水回勇 放大圖片
11號李文煊昨日狀態回勇不再水腫,但身材不算突出。

11號李文煊昨日狀態回勇不再水腫,但身材不算突出。

此外,前日水腫的 11號李文煊昨日回勇,惜被彭慧中大胸狙擊,但她也讚彭慧中的確身材好:「有咁嘅身形就梗係好,但唔會羨慕。」她認為自己可以再瘦一點,前日已刻意吃清淡食物。提到有人質疑其大學畢業學歷真偽,李文煊即自信地說:「你哋可以 check吓,我嘅成績唔 top但 OK。」有指她性格開放,她驚訝回應:「點會呀?屋企好嚴 o架!」她表示就讀大學時曾交男朋友,現時則單身。採訪:楊潔雯 攝影:黃偉雄


貌似白歆惠及侯佩岑混合體的 8號彭慧中,昨日穿上三點式泳衣以 D Cup巨乳力壓群雌。
記者黃偉雄印度傳真

6號林碧珍陪富家子夜蒲

現年 23歲的港姐佳麗 6號林碧珍,報稱仍是學生的她,近日接二連三被人在網上張貼攬仔照,昨日本報又接獲電郵爆料,指林碧珍被刊登的夜蒲攬仔照中,陪伴她身邊的短髮男子正是其同樣姓林的男友,洋名 Hanson,是一間金屬製品廠的太子爺,家境富裕。爆料電郵並附上五張林碧珍與其男友的合照,當中有四張為同一日拍攝,兩人偕同一班朋友在屋內開 P,枱面上放有蛋糕,應為生日派對,玩得甚 high的 Hanson更頭戴紙筒帽與女友貼面合照,眾人又隊酒玩啤,林碧珍也加入陣營。另外一張則是林碧珍夜蒲照片,她摸着男友臉頰影相,表現煙韌。身處印度的林碧珍昨日對被揭攬仔一事說:「啲相係 3、 4年前影嘅,嗰個係男朋友,啲相唔算攬仔,只係生活照,但大家分咗手啦。」撰文:林妃若讀者知道今屆入圍港姐的底細,歡迎電郵至 mailto:adent@appledaily.com報料。


昨日又流出 6號林碧珍與富貴男友 Hanson的開 P私房照。
讀者提供圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()