肥媽︰佢咁嘅態度好過分!(真實對白)
韋綺珊︰鬧人都要顧吓人哋感受!(真實對白)
杜麗莎︰ My God!我真係咁乞人憎咩?(設計對白)
無論係重量級人馬肥媽(中),抑或表妹韋綺珊(左),杜麗莎(右)一樣冇面俾照鬧。

媽咪姐手帳

肥媽韋綺珊 狂數惡婆杜麗莎劣行

2010年06月18日

上期《忽然 1周》報道杜麗莎嘅惡婆劣行後,媽咪姐就收到好多二五報料,原來佢鋪鬧人踩人癮係已經發作多年,其中陳潔靈老友肥媽,當年都俾杜麗莎蝦過鬧過,積怨甚深。
多年來俾杜麗莎連恰幾鋪嘅肥媽,今時今日再提對方時都句句有骨:「係咪發生過嗰啲事,我唔記得!我係大人,識得適當時候失憶就失憶。不過近日我都有留意佢(杜麗莎)同陳潔靈嘅新聞,作為陳潔靈好姊妹,見佢俾人恰梗係唔開心,佢對 Teresa(杜麗莎)咁好, Teresa用咁嘅態度對番佢就好過分!」

原來,當年搞個唱蝕大錢,要敗走到美國展開新生活嘅杜麗莎,曾得陳潔靈相助。知情者說:「佢當時跟第二任老公生咗小朋友,為養家佢一度要做保險經紀。 Elisa(陳潔靈)知佢仲想唱歌,所以成日叫自己經理人搵騷俾 Teresa做,幫佢重建唱歌事業。所以大家見佢依家掂咗,就咁樣對陳潔靈,覺得佢忘恩。」
媽咪姐求證陳潔靈經理人 Dora,她承認當年有幫 Teresa接騷:「個騷啱 Teresa咪叫埋佢做囉。不過大家唔好再將新聞扯埋落 Elisa度,因為佢唔想再有是非。」

 

韋綺珊:佢有鬧過我!

肥媽同陳潔靈好老友,所以好睇唔過眼老友俾人恰。
肥媽同陳潔靈好老友,所以好睇唔過眼老友俾人恰。

 

杜麗莎惡名遠播,連佢表妹韋綺姍( Rita)都同佢反晒面。據知 Rita當年出道不久,就俾傳媒揭發佢係 Teresa表妹。 Rita即時收到杜麗莎電話,狂鬧 Rita唔好借佢個名上位,仲話根本唔同級數,叫表妹唔好妄想可以同佢相比。說話傷盡人家自尊心,令一場親戚關係嘅兩人不相往來多年。媽咪姐就此事問 Rita,佢一聽杜麗莎個名都打個冷震咁話:「當年傳媒將佢同我比較我都唔想 o架,關我咩事,佢係有鬧過我,但念在一場親戚咪『嗗』聲吞咗佢,大家好多年無聯絡。其實人人都有脾氣,不過佢鬧人都要顧吓人哋感受至得。我都係唔敢講太多,我驚又接到佢嘅鬧人電話。」

杜麗莎惡行表

杜麗莎同兩個女兒喺台前演出十分溫馨,原來喺後台就鬧爆肥媽老公。
杜麗莎同兩個女兒喺台前演出十分溫馨,原來喺後台就鬧爆肥媽老公。

 

藐爆行家
二五報料話,十幾年前肥媽一次同杜麗莎同台演出,自視甚高嘅杜麗莎覺得對手唔同級數,喺後台對住肥媽唔單止嘴藐藐,佢趁人哋綵排時,企喺台邊踩爆:「唱得大聲有鬼用,唱成咁返屋企啦!」

肥媽老公都俾佢鬧
06年肥媽同杜麗莎又喺一個水機產品搞嘅音樂會狹路相逢,肥媽老公喺後台攞相機諗住幫老婆影啲花絮相,點知杜麗莎竟惡爆嚴禁佢拍照:「呢度唔准影相,唔准影我!」肥媽老公都唔弱,即時還拖:「你唔係我老婆,冇興趣影你!」

霸住 live band
事隔一年,有線搞歌唱比賽,搵嚟杜麗莎同肥媽做表演嘉賓。杜要求有線請隊 live band為佢伴奏,有線見出咗錢請隊 band,不如用盡佢,建議幫埋肥媽伴奏。點知杜知悉後即發揮霸氣本色,唔准肥媽用隊 band,仲鬧爆啲工作人員多事。

《巨聲 2》恢復和諧

冇咗惡婆杜麗莎,周日( 13日)錄影嘅新一輯《巨聲 2》成班評判(左起) Janae Chan、陳奐仁、陳潔靈、倫永亮同埋單立文相處非常融洽。
冇咗惡婆杜麗莎,周日( 13日)錄影嘅新一輯《巨聲 2》成班評判(左起) Janae Chan、陳奐仁、陳潔靈、倫永亮同埋單立文相處非常融洽。

 

本周日( 13日),無咗惡婆杜麗莎嘅《巨聲 2》回復天下太平,一班評判有講有笑之餘,仲不忘暗寸杜麗莎嚟做搞笑話題。
有參賽者唱完,倫永亮俾咗評語,單立文話:「乜你講得咁溫和?」
倫永亮望住陳潔靈:「我要講嘢小心啲,否則會俾人話我好似杜老師咁鬧人,俾人點火撥扇(查實係搧風點火)!
陳潔靈:「我講嘢好有見地 o架!」
森美即插嘴:「咁你即係話某人無見地啦!」說罷成班評判同主持都笑餐飽。
田蕊妮:「依家啲氣氛真係好唔同!」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()