楊梓瑤被迫睇鹹書

「浸大E神」楊梓瑤(Carol)早前遠赴峇里拍攝寫真集,為令效果更性感誘人,她接受電話訪問時大爆被經理人逼睇鹹書,令她苦不堪言,她說:「想我有更多甫士,佢哋專程喺日本訂返香港,仲將啲相上載我個iPhone度,無論搭車同搭飛機都要我睇!(尷唔尷尬?)起初都尷尬,不過睇得多已經麻木!」


楊梓瑤遠赴峇里拍攝寫真集,充滿熱帶風情。

問到寫真集的賣點?她笑言全露背:「我已經挑戰自己性感尺度,我成個星期都冇衫着,淨係着內衣同比堅尼都百幾套,着到我都驚,所以一返到房,就索性裸體!」她又表示自己在寫真集內是以真材實料見人,絕不會「打假波」!


楊梓瑤斷言絕不會「打假波」!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()