陳茵媺與黃長興同是「選美」出身,雖然外在條件爆燈,但卻並未因此「恃靚行兇」,相反二人都避開「靠外貌搵食」這條捷徑,前者誓要封巨胸做實力派,後者則同樣不靠胸肌轉尋商機。雖然二人前景是好是壞還是未知數,但起碼將來回首前塵,絕不後悔,因為曾經努力付出過。

法國長大的男人,「殺傷力」極強,05年出道的黃長興小時候移居法國,由內至外滲出法式浪漫本質,一個眼神六舊腹肌已迷死不少女性。當年他參選「香港先生」,腹肌固然吸引,半鹹淡的廣東話更覺可愛,雖然最後敗給高鈞賢,但仍獲無綫簽約做合約藝人,工作機會接踵而來。不過在娛樂圈,大家都會將藝人的花邊新聞放大,近日長興與富婆徐美琪傳緋聞,成為新聞人物,最後他選擇公開「真命天女」,情節猶如電影般峰迴路轉。


赤裸上身的長興露出六舊腹肌,為纖體中心擔任代言人。
赤裸上身的長興露出六舊腹肌,為纖體中心擔任代言人。


黃長興坦言沒有後悔參選港男。
黃長興坦言沒有後悔參選港男。



否認花心情聖

入行五年,其實長興緋聞情史並不多,最為人熟悉是與曹敏莉的一段情,分手後,突然步弟弟長發後塵,被指是花心情聖,傳與徐美琪跳舞撻着。長興澄清說:「我哋真係冇嘢,只係排舞,雜誌影到都係我哋工作嘅環境相。」



突然被關注,長興只淡淡然地說:「呢排嘅是是非非,我明白傳媒要交功課,亦知道做得呢行遲早會輪到你,已經睇慣晒,不過寫嘢都要有限度,好似之前有本雜誌大字標題話我講自己唔係鴨,我根本冇咁講過,我係正經人家,雖然人哋覺得我外國返嚟,思想比較開放,但都唔會亂嚟,我屋企人好支持我,真定假觀眾亦可以分辨,所以我冇為呢啲嘢唔開心,但我覺得人應該有尊嚴,我係有文化嘅人。(成名要付出代價?)但亦可以正面啲。(有冇後悔入行?)我覺得做任何事都唔好後悔,05年我選港男,都係考慮咗好耐先由法國飛返嚟香港,所以冇覺得後悔。」



公開女友闢謠

為平息這場風波,長興選擇公開拍拖一年半,是他入行以來首次公開女友身份,他表示圈外女友Peggy今年25歲,二人感情穩定,不時拍拖及旅行。14歲已嘗初戀滋味的長興,當然懂得不少冧女招數,但他直言兩個人拍拖最重要是坦誠相對,而他更不會扮法國男在街頭表演法式濕吻,他說:「我一直對愛情都好專一,唔會到處留情,感情事唔想多講,希望留番畀自己同女友,我只可以講我每次拍拖都好認真,只係唔想成日掛喺口邊。」



談到事業,長興可算是下了不少苦功,畢竟無綫花旦小生眾多,要突圍而出必須加倍努力,長興一直勤力學中文,不想錯失眼前機會:「一返香港完全唔識睇中文,依家都係識睇簡單嘅字,識講六成廣東話,希望有進步。」拍過近三十套電視劇的他,直言對自己的成績表滿意:「雖然唔係每部都由頭帶到尾,好似最近播嘅《談情說案》,同埋未出街嘅《刑警》,我覺得做得唔差,尤其喺《刑》劇演變態攝影師,呢個角色之前未做過,但就好滿意,希望人哋可以睇到。」



講股眉飛色舞

經過五年居港生活,長興也漸漸地變成真正港男,從前獨家法式浪漫也漸漸失去:「香港生活好急促,好似食嘢咁,如果要有浪漫要用好多時間,可能同女友食飯,喺外國會慢慢食足三個鐘,大家情深對望談情,但喺香港就唔同,食餐飯都趕住走。」



從前在法國只談風月,講紅酒和女人,回港後「現實」了許多,講股票、買樓買車,講到股票更是眉飛色舞,他說:「呢個係好自然地改變,因為覺得要為將來鋪路,個人真係保守咗好多。我仲諗住考個地產經紀牌,等將來有個打算。」



斥資開舖養家

最近長興斥資五十萬元在天后開了法國餐廳,一嘗做老闆滋味,問他是否親自下廚招呼人客,他笑說:「我淨係識食,不過我請咗一位經驗老到嘅廚師,我會同佢研究地道法國餐,希望走大眾化路線。」長興更明白力不到不為財的道理,因而婉拒跟朋友合資開店:「其實之前好多人想同我一齊搞生意,但我想自己搞,覺得會好啲。」談到有傳該店是由徐美琪打本給他,他說:「聽到呢一樣都幾Hurt,我係將自己嘅積蓄瞓身落去搞,結果畀人寫成咁。自己唔係好大想頭,只不過想三餐無憂,唔係要賺大錢,只要可以養活家人,對我嚟講已經好足夠,人開心就得。」



後記:努力操Fit

今年港男選舉又到,長興寄語師弟努力操Fit,但他笑言因工作反而「鬆懈」不少:「呢排真係忙啲,以前喺法國好悠閒,每星期做四、五次Gym,所以參選時狀態最Fit,依家就好難Keep,拍劇日夜顛倒,已經肥番少少,加上一開心就鍾意食嘢同旅行,依家要Keep番。」其實,有愛情滋潤自然心廣體胖啦!

專案組
黃長興斥資五十萬元開法國餐廳,一嘗做老闆滋味,更為將來鋪路。
黃長興斥資五十萬元開法國餐廳,一嘗做老闆滋味,更為將來鋪路。



港男亞軍


騷肌冧女


性向成疑


舞出愛火


忘年緋聞

入行5大事

 

05年參選香港先生的長興被同屆對手高鈞賢K.O.,雖然落選,但他簽約無綫後獲力捧,入行以來參演多套劇集。



放大圖片



放大圖片

不少花旦勁騷「事業線」上位,長興亦靠六舊胸肌冧女,07年他赤裸上身拍攝纖體中心廣告,證明男人「事業線」亦有價。

 

07年初,長興被拍得與法籍男士在街頭癡纏,甫見面即情不自禁Kiss,令性取向一度成疑。

 

07年底,長興與曹敏莉因合作《舞動奇跡》舞出愛火,緋聞傳足兩年,當時二人食住上,以情侶檔齊齊搵銀。

 

去年與曹敏莉分手後,二人感情各自發展,長興戀上圈外女友,期間又傳出搭上徐美琪,兩人極力否認。至於曹敏莉坦承與圈外男友年底結婚。


arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()